אוהבים אקטואליה? אתר חדש מזמין אתכם לריב ברשת

הוויכוחים בין ימנים לשמאלנים הם אחת הפעילויות הבולטות ברשתות החברתיות הישראליות, והתגברו במהלך המלחמה האחרונה. גולשים מכל צדי הקשת הפוליטית כתבו פוסטים ותגובות – בשפה יפה יותר או פחות. אתר חדש לוקח את הנושא צעד אחד קדימה ומאפשר להם לצ'וטט זה עם זה.

מישהו לריב איתו הוא אתר פשוט להפעלה. כל שצריך לעשות הוא ללחוץ על הכפתור הכחול בדף הכניסה לאתר אם אתם ימנים או על הכפתור האדום אם אתם שמאלנים. ברוח ה-"לחימה", בזמן ההתחברות לצ'אט תוכלו לראות "ברכה" על הצד השני, שאולי תחמם אתכם לקראת השיחה עם בעל הדעה המנוגדת.

האתר הוא פרי רעיון שנולד במוחו של אייל גבע, סטודנט בן 23, לפני שבוע בלבד, והוא הקים אותו במשותף עם אחיו הגדול. לדבריו, הרעיון עלה בעקבות הוויכוחים בעלי הטונים הגבוהים שקיימים ברשתות החברתיות. צדדים מחליפים דעות, או קללות, וגבע רצה לתת להם פלטפורמה נוספת לעשות זאת – אחד על אחד. לאתר אין מטרה – לא לאחות את השסעים בחברה ולא להגדיל אותם. "בשיחה אנונימית לחלוטין תוכלו לגשר על הפערים הגדולים שבמדינת ישראל או להעמיק את השסע להנאתכם", כותבים האחים גבע.

באיזה אופן יתרום האתר לשיח הפוליטי בחברה הישראלית? את זה ימים יגידו. כך או כך, מדובר בעוד פלטפורמה להחלפת דעות, או אולי קללות, ול-"הוצאת העצבים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים