סימנטק מאחדת את חבילת האבטחה שלה למוצר אחד
Norton Security יכלול את יכולות האנטי-וירוס, אנטי-ספאם וטיפול ברוגלות של החברה ● הוא מיועד למחשבים אישיים ומכשירי סלולר, ויעלה 80 דולר
סימנטק (Symantec) החליטה על שינוי כיוון בולט בחבילת האבטחה שלה ותאחד את כל המוצרים שנכללים בה למוצר אחד בלבד. למעשה, זה הסתיו הראשון מאז 1991 בו לא יצא אנטי וירוס חדש של החברה.
המוצר החדש נקרא Norton Security והוא מבטל את המוצרים Norton AntiVirus, Norton Internet Security, Norton 360, Norton 360 Multi-Device ו-Norton 360 Premier Edition. הוא יכלול את יכולות האנטי וירוס, אנטי ספאם וטיפול ברוגלות של ענקית אבטחת המידע.
החברה התאימה את ה-Norton Security למכשירי חלונות (Windows) ו-Mac, כמו גם ל-iOS ולאנדרואיד (Android), וכל לקוח יוכל להשתמש בו בעד חמישה מכשירים. מועד היציאה של המוצר הוא 23 בספטמבר ומחירו יעמוד על 80 דולר לשנה. גרסה יקרה יותר תכלול שירות אחסון בענן, מבוסס על SwapDrive, סטארט-אפ שסימנטק רכשה ב-2008.
המהלך מבוצע על רקע כוונתה של סימנטק להתמקד בעולם הסלולר ובמוצרים בתשלום. התוצאות הכספיות האחרונות שפרסמה מלמדות על רווח נקי רבעוני של 236 מיליון דולר ועלייה של 2% בהכנסות ל-1.74 מיליארד דולר.
גארי אגאן, מנהל בכיר של מוצרי נורטון בסימנטק, אמר ל-cnet כי "אנחנו הולכים לקראת אבטחה כשירות (Sacurity as a service)". הוא ציין כי יש לסימנטק כ-50 מיליון לקוחות נורטון שמשלמים עבור המוצרים. נתון זה לא כולל את הלקוחות הארגוניים.
לדבריו, "אנחנו מבטיחים ללקוח עולם נקי מווירוסים. אם ניתקל במשהו שאנחנו לא יכולים להתמודד איתו, נחזיר ללקוח את הכסף".
תגובות
(0)