לאומי ו-Salesforce יקיימו תחרות לפיתוח אפליקציות למגזר הבנקאי
תחרות ההאקטון תתמקד בפיתוח אפליקציות תשלומים מקוונים ומדיה חברתית, כמו גם כאלה שיסייעו לשיפור חוויית המשתמש ולקידום עסקי SMB ● רקפת רוסק עמינח, מנכ"לית לאומי: "ההאקטון יביא להעלאת רעיונות יצירתיים ופיתוח אפליקציות חדשניות לענף הבנקאות"
בנק לאומי והחברה הבת שלו, לאומיטק, בשיתוף Salesforce ו-BeMyApp, יערכו בקרוב תחרות האקטון ראשונה מסוגה במערכת הבנקאית בישראל, בה יוכלו עשרות יזמים, מפתחים, מתכנתים ומעצבים לפתח אפליקציות שמיועדות למגזר זה. המיזם שיגיע למקום הראשון יזכה ב-50 אלף שקלים.
כ-100-150 משתתפים יוכלו להירשם לתחרות, שתיערך ב-22-23 באוקטובר בגני התערוכה בתל אביב. הם יפתחו את האפליקציות בסביבת הפיתוח של לאומי, ובאמצעות ממשקי תכנות אפליקציות (API) של שירותי בנקאות נבחרים, שמבוססים על פלטפורמת Salesforce. האפליקציות יתמקדו בשישה נושאים מרכזיים שמאתגרים כיום את עולם הבנקאות: שיפור חוויית המשתמש, תשלומים מקוונים, שימוש במדיה חברתית, אפליקציות לקידום עסקים קטנים ובינוניים, משחוק (Gamification) והאינטרנט של הדברים. הפיתוח יוכל להתבצע במרבית שפות הקוד הנפוצות.
במהלך המרתון יינתן ליווי צמוד של מומחי הפיתוח הטכנולגי והעסקי של בנק לאומי, שישמשו כמנטורים של הצוותים.
לצד הפרס למקום הראשון, יזכה הצוות שיגיע למקום השני שלושה מחשבים ניידים מדגם MacBook Air, והצוות שיגיע למקום השלישי יזכה בשלושה טאבלטים מדגם Nexus 7.
רקפת רוסק עמינח, מנכ"לית לאומי, אמרה כי "ההאקטון יביא להעלאת רעיונות יצירתיים ופיתוח אפליקציות חדשניות לענף הבנקאות, שייתנו מענה ספציפי לצרכי הלקוחות ויסייעו בשיפור חוויית הלקוח. אנחנו גאים להיות הבנק הישראלי הראשון שמקיים האקטון".
דני ירושלמי, ראש חטיבת לאומי טכנולוגיות, ציין כי "כיום, כל פיתוח האפליקציות מבוצע בתוך הבנק, ואנחנו מנסים להעריך מהם הנושאים שיעניינו את הלקוחות שלנו. יחד עם זאת, אנחנו תרים כל הזמן אחר פיתוחים טכנולוגיים חדישים שישפרו את חוויית הלקוח. מדובר במגמה כלל עולמית של שיתוף גורמים חיצוניים בתהליך הפיתוח הטכנולוגי. בדרך זו ניתן לחשוף את הלקוחות שלנו למגוון רחב יותר של שירותים, בפרק זמן קצר יותר ובעלויות פיתוח נמוכות יותר".
תגובות
(0)