תוכן שיווקי

פעם נוספת, Software AG דורגה כמובילת שוק אינטגרציית יישומים On-Premis

21/08/2014 16:51
Software AG

חברת המחקר גרטנר (Gartner) קבעה כי Software AG הינה מובילת שוק בריבוע הקסם לשוק אינטגרציית יישומים On-Premise. חברת Software AG הודיעה כי דורגה כמובילת שוק במסגרת ריבוע הקסם של חברת המחקר גרטנר לשוק פתרונות אינטגרציית יישומים On-Premise) 2014), בזכות פלטפורמת האינטגרציה של החברה – webMethods. שוק אסטרטגי זה צפוי לצמוח בשיעור שנתי של 6.4% מכ-7.8 מיליארד דולר ב-2013 לכ-11 מיליארד דולר ב-2018.

ערן אלראי, מנכ"ל Software AG ישראל: "ארגונים כיום נדרשים להציג מצויינות תפעולית בסביבה עסקית תחרותית. מנמ"רים נתונים ללחץ מתמשך בו הם נדרשים לספק תשתית חזקה אשר תספק מענה הולם לביקוש ההולך וגדל ליישומי ענן ויישומי מובייל במקביל לדרישות פנים ארגוניות. הדרך היחידה להתמודד עם אתגר גדול זה היא יצירת תשתית ארגונית חזקה על בסיס פתרונות האינטגרציה של webMethods. Software AG מציעה כיום אסטרטגיית אינטגרציה והיצע נרחב של פתרונות חדשניים אשר מסייעים להפוך כל ארגון לארגון דיגיטלי. פלטפורמת האינטגרציה של Software AG מספקת מענה רחב הן לדרישות אינטגרציה פנים ארגוניות (A2A) והן לדרישות חוץ ארגוניות החל מ- B2B וכלה בשירותי ענן ויישומים למובייל".

חבילת webMethods מסייעת לארגונים רבים לחולל מהפכה בעסקיהם. לדוגמא, נמל תעופה אירופי עושה שימוש ב- webMethods ESBעל מנת לבנות תשתית של Internet-of-Things באמצעות אוטומציה של התפעול הכולל בשדה. זאת דרך חיבור כל האפליקציות וקישוריות בין כל 25 אלף עובדי השדה והמכשירים בהם הם עושים שימוש. בנוסף, חברה קמעונאית גלובלית גדולה הטמיעה webMethods ESB באתריה בעולם, על מנת ליצור אוטומציה ולחבר בין 3,000 חנויותיה באופן היוצר תמונה עסקית ברורה של המלאים, האספקה והקופות.

ד"ר וולפרם יוסט, חבר הנהלה וה-CTO של Software AG: "webMethods – פלטפורמת האינטגרציה של Software AG הינה פתרון תווכה (Middleware) עוצמתי המשרתת למעלה מ-4,000 לקוחות ברחבי העולם, בכללם חברות רבות מתוךFortune 1000 . מובילותה של פלטפורמתwebMethods  מבוססת על הגישה החדשנית של החברה, המתבססת על מחקר ופיתוח אורגניים, יחד עם רכישות והתאמת הפתרונות לצרכי הלקוח. אנו מאמינים שריבוע קסם זה נותן תוקף לעקרונות יסוד אלה".

פלטפורמת webMethods כוללת את פתרון האינטגרציה Enterprise Service Bus – ESB, חבילת מסרים אוניברסליים, אינטגרציית B2B, ניהול וניטור תהליכים עסקיים, ניהול מידע ועוד.  פלטפורמת האינטגרציה webMethods מאפשרת לארגונים לחבר בצורה חלקה בין כלי התוכנה שלהם – On-Premise ובענן. הדבר מאפשר ללקוחות החברה לאחד בין אפליקציות A2A, B2B, מובייל, Big-Data ושיתוף מידע חברתי וכל זאת על גבי פלטפורמה אחת.

אירועים קרובים