סמסונג ובארנס אנד נובל השיקו את ה-Galaxy Tab 4 Nook

המכשיר החדש יחליף את טאבלטי ה-Nook של בארנס אנד נובל, שלא זכו להצלחה רבה

שיתוף פעולה בין סמסונג לבארנס אנד נובל. Galaxy Tab 4 Nook

סמסונג (Samsung) ובארנס אנד נובל (Barnes & Noble) הציגו טאבלט חדש וממותג תחת שמותיהן של שתי החברות בשם Galaxy Tab 4 Nook. המכשיר החדש יחליף את טאבלטי ה-Nook של בארנס אנד נובל.

ה-Galaxy Tab 4 Nook מגיע עם מסך בגודל 7 אינץ' וקישוריות Wi-Fi, ויימכר ב-179 דולר, כדי להשוות בין מחירו לזה של ה-Galaxy Tab 4.

יש בו מצלמות קדמית ואחורית והוא כולל תוכן בשווי של 200 דולר מחנות Nook, בכלל זה שלושה ספרים אלקטרוניים, פרקים מתוכניות טלוויזיה והתנסות חינמית במגזינים למשך 14 ימים. ניתן לגשת מהמכשיר ישירות לחנות Nook ול-Google Play, להורדת אפליקציות.

לאור מעבר של צרכנים רבים מהספרים המסורתיים לפורמטים דיגיטליים, בעלת חנויות הספרים הניו-יורקית הוותיקה בארנס אנד נובל השקיעה שנים של עבודה בטאבלט-ספר אלקטרוני שלה, ה-Nook, ובספריית הספרים הדיגיטליים המתאימים לו. עם זאת, עד כה היא לא זכתה לפריצה משמעותית, ומקווה להשיג אותה עם המכשיר החדש. בדצמבר האחרון החברה אף הודיעה כי היא בוחנת את עתיד הטאבלט שלה.

במקביל למכשיר שהושק עם סמסונג, תמשיך בארנס אנד נובל לייצר ולמכור את דגם GlowLight של הקורא האלקטרוני שלה תמורת 99 דולר ולספק לו תמיכה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים