תוכן שיווקי

דב קוטלר, ישראכרט: המוטו של יחידת המחשב שלנו הוא להגיע לתוצרים מהירים

16/09/2014 16:12
דב קוטלר, מנכ"ל הפועלים הנכנס, ורונן זרצקי, סמנכ"ל הטכנולוגיות של ישראכרט, בתמונה מימיהם יחד בחברה

בתחרות המנכלים מצטייני IT שנערכה בהפקת אנשים ומחשבים בשבוע שעבר דיבר דב קוטלר, מנכ"ל ישראכרט על מספר נושאים שמעסיקים את התעשיה בתקופה זו של תחרות והשגיאות עסקית.
דב קוטלר ציין לדוגמא את יחידת המחשב של ישראכרט בראשות רונן זרצקי, סמנכ"ל מערכות המידע של ישראכרט שהמוטו שלה הוא ״תוצרים מהירים״.

קוטלר הבהיר שלשם כך הוא בנה  יחד עם סמנכ״ל טכנולוגיות תוכנית ניהול פרויקטים בשם גייטינג שבה מעבר לדיון השנתי של תוכנית העבודה ,הרי כל חודש מתקיים בראשות המנכל דיון בקרה חודשי על עשרות הפרויקטים המתנהלים בחברה בהשתתפות כל הסמנכלים ובראשם סמנכ״ל טכנולוגיות.

לדבריו במפגש חודשי זה נבדק כל פרויקט ,התקדמותו, ניהולו, עולים חריגים על השולחן והדבר החשוב ביותר- פרויקטים יוצאים ונכנסים משולחן העבודה בהתאם לצרכי החברה העדכניים.
בקרה חודשית זו ,לדברי קוטלר, מביאה להשבחת הפרויקטים ומהירויות ביצוע שלא מוכרות בשוק הIT בישראל ובעולם.

קוטלר נתן מספר דוגמאות ובהם פרויקט CRM של החברה שהקימה אותו בשיתוף יבמ (IBM) ספרד ומיקרוסופט בו בחמישה חודשים הוקמה מערכת CRM שמשרתת 850 נציגי שירות .

קוטלר הדגיש את פרויקטי הדיגיטציה שהוקמו ע״י אגף טכנולוגיות בישראכרט בראשות רונן זרצקי בפרויקטים מרתקים וחדשניים שהביאו לחסכון ניכר בכח אדם ולעולם דיגיטלי וחדשני ביותר המבוסס על שיתופי פעולה עם סטארטאפים רבים. הוא נתן כדוגמא סטארטאפ שהטמיע אגף טכנולוגיות בחברה וחוסך 150 אלף שיחות בחודש. לדבריו פרויקטי הדיגיטציה שהקים אגף טכנולוגיות במהירות שיא גרמו לסדר גודל של 60%  מהשיחות שמטופלות דיגיטלית.

מלבד פרויקטים אלו שקמו לדברי קוטלר בחודשים ספורים נתן קוטלר דוגמא של פרויקט ERP אותו הקים אגף טכנולוגיות בחברה בשיתוף אגף כספים בניהולו של מיודענו רם גב (שבזמנו נתן הרצאה מרשימה בכנס המנ"מרים) עם חברת וואן אותו סיימו ב13 חודש.  פרויקטי ERP נמשכים על פני שנים ארוכות ופה יש דוגמא לחברה שיודעת להביא תוצרי מחשוב בTTM מהיר ביותר.

עוד ציין קוטלר את פרויקט מנוע חוקה שהחברה הקימה תוך שלשה חודשים עם יבמ ספרד ועוד פרויקטים רבים ומורכבים שהמוטו שלהם – מהירות קובעת תוצאה. כמי שנבחר כמנכ״ל מצטיין בתחרות הראשונה בישראל (ובעולם) בשיתוף פעולה עם המנמר הודה קוטלר לסמנכל הטכנולוגיות בחברה איתו הוא צועד שנים רבות וסיים את דברים בשני דברים. האחד- תודה לרונן זרצקי ״שהביאני עד הלום״ ומצד שני ״אמשיך לאתגר אותך ואת האגף בראשותך״.

מיותר לציין שקוטלר בדבריו הביא את התחרות לשיאה הנכון – השילוב הנכון בין מנכל שמבין את עולם המחשוב ,יודע לכוון אותו ולתת לו את התקציבים הנדרשים ומצד שני לאתגר את המנמר כל הזמן בהיותו סמנכ״ל חשוב ומשמעותי בהנהלת החברה או כמו שאמר קוטלר ״תודה לרונן זרצקי שהביאני עד הלום״

אירועים קרובים