תוכן שיווקי

דניאל וייזר השיק ספר חדש באמזון – כעת בהנחה מיוחדת לקוראי אנשים ומחשבים

16/09/2014 11:11
עו"ד דניאל וייזר, מנכ"ל DealMakers

הספר  Become an Expert Negotiator הגיע לפסגת הקטגוריה של משא ומתן תוך שלושה שבועות מהשקתו. כעת הוא במחיר מוזל ללקוחות אנשים ומחשבים, דניאל וייזר, מנכ"ל DealMakers ומי שיעביר מתחילת ספטמבר את המחזור השני של הקורס "אומנות סגירת העסקה" במסגרת אנשים ומחשבים, פרסם את הספר העוסק בכלי שכנוע והשפעה במצבי משא ומתן, בגרסת קינדל. תוך זמן קצר הגיע למקום השלישי ברשימת רבי המכר Amazon Best Seller List בקטגורית Business Negotiation, עם למעלה מ-2000 הורדות של הספר בשלושת השבועות הראשונים מהשקתו.

במה מחדש הספר?

"בדקתי את הנסיון של כל כותבי הספרים בעשיריה הפותחת של קטגורית משא ומתן, ומצאתי שלמעט ספר אחד שנכתב ע"י איזה מצביא סיני (The Art of War) – כל יתר הספרים נכתבו על ידי פרופסורים ואנשי אקדמיה, בעיקר מהארוורד. הספר שלי שונה בתכלית: לקחתי את טקטיקות המשא ומתן שאני משתמש בהם בניהול העסקאות שלי ושל הלקוחות שלי – ותיארתי אותם, כולל הקייס סטאדי האמיתי שבו יישמתי את הכלי. כך שהחידוש הוא בכך שהספר מגיע לגמרי 'מהשטח', ממקרים אמיתיים ונכתב על ידי מישהו שגם יישם את הדברים. אין שם תיאוריות".

באילו תחומים עוסק הספר?

"הספר מתמקד בתהליכי שכנוע בעולם העסקי, ובעיני –  מתי בדיוק מסתיים שלב 'המכירה' ועוברים לשלב ה'משא ומתן' הוא ממילא אף פעם לא מובהק. לכן הוא מתאים לכל פגישה שבה איש מכירות או אדם טכני (למשל אנשי פרי-סייל) צריכים לשכנע את הלקוח או השותף העסקי לקבל את עמדתם בסוף הפגישה. למשל, נניח שאיש פרי-סייל צריך לשכנע את הלקוח שיקנה מוצר ממנו, ולא מן המתחרים. כשאני שואל אותו "יש לך פגישה בת שעה עם הלקוח – איך בדיוק תשכנע אותו?" – במרבית המקרים אין לו תשובה ברורה. הספר מטפל בדיוק בסיטואציות אלה. הוא נותן למעלה מ-25 טיפים קונקרטיים לשכנוע, המתוארים בלמעלה מ-20 קייסים. מאחר וכ-90% מהעבודה שלי נעשית עם לקוחות היי-טק ו-IT  – דומני שכמעט כל הדוגמאות הן מעולמות תוכן אלה".

מאחר ולמעט ישראלים יש מכשיר קינדל, הרי שישנו פתרון. ניתן להוריד למחשב 'קורא קינדל' ובקלות לקרוא את הספר (וכל ספר קינדל אחר) מכל מחשב שולחני או לפ-טופ – PC  או Mac.  ניתן להוריד כאן  לבקשת אנשים ומחשבים, מוצע כעת הספר ב-50% הנחה ממחירו הרגיל, ויעמוד על 4.99$ במשך היומיים הקרובים. לאחר הורדת קורא הקינדל, ניתן להוריד את הספר כאן :

יצויין, כי במשך חודש ספטמבר, יעביר וייזר במסגרת אנשים ומחשבים את הסדנה "אומנות סגירת העסקה", בה ינתנו הכלים המתוארים בספר וכן טקטיקות ואסטרטגיות מכירה ומו"מ נוספים. במחזור הראשון של הסדנה השתתפו מגוון בעלי תפקידים, החל ממנכ"לים וסמנכ"לי מכירות, אך גם מנמ"רים ואנשי רכש בכירים. הסדנה מתאפיינת ביישום הכלים בסביבת העבודה של המשתתפים ובסימולציות בין אנשי המכירות ואנשי הרכש.

 

להרשמה הקליקו כאן

 

אירועים קרובים