אניה אלדן תעמוד בראש מנהלת תוכנית החממות הטכנולוגיות בלשכת המדען הראשי

אלדן מביאה עימה יותר מ-25 שנים של ניסיון בעולם ההיי-טק וההון-סיכון ● היא תחליף את יוסי סמולר, שמסיים את תפקידו בימים אלה

אניה אלדן, ראש זירת ההזנק ברשות החדשות

אניה אלדן מונתה למנהלת תוכנית החממות הטכנולוגיות בלשכת המדען הראשי במשרד הכלכלה. במסגרת תפקידה היא תהיה מופקדת גם על תוכנית "חברות מתחילות". היא תחליף את יוסי סמולר.

אלדן נבחרה במכרז פומבי ומביאה עימה לתפקיד מעל 25 שנות ניסיון כמנהלת בתעשיית ההיי-טק, מתוכן 10 שנים בתחום ההון-סיכון. ממשרד הכלכלה נמסר כי במהלך הקריירה שלה היא עסקה בניהול חברות מאספקטים שונים של התפקיד: גיוסי הון, פיתוח עסקי, מכירות ושיווק והסכמים עם חברות בינלאומיות. היא ניהלה חברות בתחומי טכנולוגיה שונים, כגון תוכנה, תקשורת ורפואה. בנוסף, אלדן עסקה בהעברת טכנולוגיות מגופים ביטחוניים ומאוניברסיטאות.

ב-2012 החלה אלדן לעסוק ביזמות, אסטרטגיה וגיוס כספים בתחום טכנולוגיות המוח והיא ארגנה את כנס המוח הבינלאומי BrainTech. לפני כן כיהנה בשורה של תפקידים, ביניהם: נשיאת ומנכ"לית WideMed, המפתחת פתרונות אבחון וניטור קליניים בזמן שינה, שותפה-מנהלת של קרן ההון-סיכון Platinum Venture Capital ועוד שורה של תפקידים בעולם ההיי-טק. אלדן היא בעלת תואר ראשון במתמטיקה ומדעי המחשב מאוניברסיטת תל אביב ותואר שני מאוניברסיטת ניו-יורק ומאוניברסיטת תל אביב.

לדברי אלדן, "בכוונתי לנצל את הידע והניסיון הרב שצברתי במשך השנים בהן הייתי מעורבת בתעשיות ההיי-טק הישראלית והעולמית כדי לקדם את תוכנית החממות הטכנולוגיות ואת החברות הצעירות בהיי-טק הישראלי להישגים נוספים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים