בזק בינלאומי הטמיעה מערכות תקשורת של אווייה במכבי בפרויקט בהיקף 1.5 מיליון שקלים

במסגרת הפרויקט הוטמע פתרון מאפשר לאלפי משתמשים ברחבי הארץ, שימוש בתשתית תקשורת מתקדמת, לרבות מרכזיות טלפוניה ואפליקציות מולטימדיה מורכבות

מכבי שירותי בריאות

בזק בינלאומי הטמיעה מערכות תקשורת של אווייה (Avaya) במכבי שירותי בריאות. הפרויקט ארך כמה חודשים והסתיים בימים אלה. היקפו הכספי של הפרויקט עומד על 1.5 מיליון שקלים.

במסגרת הפרויקט הוטמע פתרון AVAYA VSP (Virtual Service Platform) 9000, המאפשר לאלפי משתמשים – הרופאים, האחיות והמנהלה של קופת החולים ברחבי הארץ, שימוש בתשתית תקשורת מתקדמת, לרבות מרכזיות טלפוניה ואפליקציות מולטימדיה מורכבות.

לצד אנשי אנשי בזק בינלאומי ליוו את התהליך יועצים של אווייה, החל משלב האפיון, דרך שלב היישום ועד להטמעה מלאה של המערכת.

יעקב כהן, מנהל מחלקת תקשורת במכבי שירותי בריאות אמר כי "בחנו כמה חלופות. חיפשנו פתרון אמין, ארוך טווח, כזה שיאפשר לנו ליהנות מקדמה טכנולוגית מבלי להתפשר על איכות הביצועים".

יניב  אבירם,  מהנדס פתרונות  בכיר  באוויה לתחום רישות ציין כי "הדטה סנטר החדש במכבי שירותי בריאות מבוסס על ארכיטקטורת AVAYA VENA (Virtual Enterprise Network Architecture), המאפשרת להם ליהנות מעבודה רציפה, על גבי תשתית תקשורת יציבה ובביצועים גבוהים. משפחת מתגי ה-VSP מאפשרת איחוד רשתות וירטואלי בכל רבדי התשתית, החל מהדטה סנטר עד לרמת משתמש הקצה, והיא חוסכת משמעותית בזמן הטמעת שירותים נוספים ברשת ומכינה את מכבי לשלב הבא – מוכנות לאוטומציה מלאה ברשת התקשורת, בעזרת ה-SDN".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים