תוכן שיווקי

מוביסק טכנולוגיות תפיץ פתרונות SecureAuth בישראל

02/10/2014 15:04

מוביסק טכנולוגיות הודיעה כי תפיץ את פתרונות SecureAuth בישראל, SecureAuth שבסיסה בארצות הברית, מובילה בפתרונות חכמים ל 2 Factor Authentication ו SSO – Single Sign On. גרטנר בסקירתה האחרונה (MarketScope) לתחום ה WAM – Web Access management הגדירה את הפתרון כ “Positive”.

הפתרון מאפשר לארגונים באופן פשוט ומהיר הזדהות חזקה, שימוש בסיסמא אחת לגישה ליישומים שונים כולל יישומי "ענן" מכל ציוד קצה (מכשירים חכמים, PC), כלי ניהול זהויות תוך מתן גמישות גבוהה מאוד לארגון בניהול רמת ההזדהות לפי סיווג משתמשים ובחירה של אופן ההזדהות מתוך למעלה מ 30 אמצעי זיהוי שונים על בסיסי ניהול הסיכונים.

פתרונות SecureAuth בישראל

פתרונות SecureAuth בישראל

צביקה ישראלי, ה CTO של חברת מוביסק מציין כי "הבחירה בפתרון של SecureAuth תאפשר לארגונים לנהל את עידן המחשוב החדש באופן יעיל, גמיש תוך הפחתת הסיכונים הכרוכים בשימוש בטכנולגיות החדשות ובניידות העסקית. בחרנו לייצג את הפתרון בישראל כי הערך באימוץ הפתרון לארגון גבוה באופן פשוט וקל. הפתרון".

באמצעות הפתרון של SecureAuth ניתן לשלב הזדהות באמצעות תעודות גם לשירותי Office 365 של חברת מיקרוסופט ובכך לתת מענה לסוגייה מורכבת שארגונים רבים נתקלים בה.

יתרון נוסף לארגון ולמשתמש הקצה בעידן של שימושים בריבוי יישומים ויישומי "ענן"הוא בחוויית משתמש משופרת ונוחה להפליא בשימוש במנוע ה SSO הינה משופרת ונוחה להפליא.

ממוביסק נמסר כי ניכרת התעניינות גוברת בפתרון מצד ארגונים רבים בישראל ועל מנת לתת תמיכה ושירות ברמה גבוהה הצוות הטכני עבר הכשרה והסמכה בחו"ל. זהו נדבך נוסף בפתרונות המובילים והחדשניים שמוביסק מביאה לארגונים על מת לתת מענה לצרכים המשתנים במחשוב הארגוני.

 

אירועים קרובים