תוכן שיווקי

לקראת אירוע | סטיב שונפלד יגיע לכנס Blue Coat Life Cycle Defense

Blue Coat עורכת בראשונה בישראל כנס לקוחות ושותפים

21/10/2014 12:31
סטיב שונפלד, סגן נשיא בכיר למוצרים ב-Blue Coat העולמית

Blue Coat, חברת אבטחת המידע הפרטית הגדולה בעולם, עורכת כנס לקוחות ושותפים ראשון בישראל. הכנס, Blue Coat – Life Cycle Defense, יתקיים ביום ג', 11 בנובמבר, ב-East בתל אביב.

סטיב שונפלד, סגן נשיא בכיר למוצרים ב-Blue Coat העולמית, יגיע לכנס ויישא את הרצאת הפתיחה. שונפלד מוביל את קבוצת פיתוח המוצרים, לרבות ניהול הפתרונות ואחריות על הפיתוח העסקי. הוא מביא עימו יותר מ-20 שנות ניסיון באבטחת ארגונים גדולים ויותר מ-30 שנים בתפקידים טכנולוגיים מגוונים.

בעברו, היה שונפלד נשיא בכיר למוצרים ואסטרטגיה ב-PGP (שנרכשה על ידי סימנטק). הוא היה אחראי על ניהול המוצרים והוביל את הפיתוח העסקי והשיווק של החברה. בתפקיד זה הרחיב שונפלד את מגוון מוצרי PGP ובכך אפשר לחברה להיות מובילה עולמית ביישומי הצפנה.

נעם עמית, מנהל הפעילות של Blue Coat בישראל, ציין כי החברה "רואה חשיבות רבה בשוק הישראלי ומשקיעה בו משאבים רבים. לקראת הכנס הראשון של החברה הבטיח את הגעתו סטיב שונפלד, סגן הנשיא הבכיר האחראי על מפת הדרכים של כל הפתרונות שלה, וזאת תהיה הזדמנות גדולה לשמוע ממנו ישירות על תוכניות העתיד".

עמית הוסיף כי "המשרד המקומי של Blue Coat הולך ומתרחב, על מנת לתת מענה לביקוש הגובר לפתרונות בתחום איומי הסייבר וטיפול בהתקפות מתקדמות. המשרד קולט באחרונה בכירים מתחומי הסייבר ואבטחת המידע, ומיישם את האסטרטגיה העולמית, שמשקפת את מגמת הגידול בתחום וההתאמה לשיעור צמיחת השוק".

אירועים קרובים