טים קוק ניהל שיחות "פתוחות מאוד" עם בכירים בסין

מנכ"ל אפל שוחח בבייג'ינג על הגנת הפרטיות, לאחר שנפוצו הערכות לפיהן סין עומדת מאחורי הפריצה ל-iCloud ● עם זאת, עיקר הביקור שלו נערך במטרה לקדם את המכירות של מכשירי ה-iPhone החדשים

תראה את עצמך, טים קוק. צילום: ואלרי מרצ'יב, ויקיפדיה

טים קוק, מנכ"ל אפל (Apple), ביקר באחרונה במשך ארבעה ימים בסין, כדי לנהל שיחות עם בכירים במדינה ולקדם את המכירות של מכשירי החברה בה. הוא סירב למסור פרטים על תוצאות הביקור ורק אמר כי השיחות שניהל היו "פתוחות מאוד".

אחד הנושאים המרכזיים בשיחות שניהלו קוק ובכירי אפל האחרים בסין היה ההגנה על המידע של המשתמשים. הביקור נערך כמה ימים בלבד לאחר שהועלו ברשת האשמות לפיהן האקרים שקשורים לממשלה בבייג'ינג אחראים לפריצה הגדולה ל-iCloud, שירות האחסון בענן של אפל. הממשל הסיני דחה את ההאשמות על הסף. קוק סירב להתייחס גם לנושא זה.

בשבוע שעבר טענה אפל כי היא מחויבת לפרטיות ולביטחון של לקוחותיה, וכי היא מודעת למתקפות הרשת המאורגנות שמבוצעות למען השגת פרטי מידע של משתמשים ב-iCloud. לדבריה, אותן מתקפות לא מסכנות את השרתים של שירות האחסון שלה.

אלא שהמיקוד של הביקור לא היה באבטחת המידע, כי אם ברצון של אפל לקדם את המכירות של ה-iPhone 6 וה-+iPhone 6 בסין – שוק חשוב מאוד מבחינתה. החברה התחילה למכור את המכשירים בסין בשבוע שעבר ולדבריה, ההתחלה הייתה מוצלחת.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים