בעקבות אירוע | מידע טופ – מובילה בניהול עסקי וטיוב נתונים
מידע טופ מובילה בניהול מידע עסקי המביא לתוצאות בשטח, שימוש חכם במידע המצטבר אודות קהל הלקוחות, מביא לקבלת החלטות שיווקיות נכונות ונותן הזדמנויות ויתרון משמעותי על פני המתחרים.
מידע טופ, נותנת החסות לכנסKM 2014, הינה חברה מובילה בתחום ניהול טכנולוגית מידע, ניהול מידע עסקי וטיוב נתונים. החברה הוקמה לפני כ 8 שנים ע"י קבוצת טכנולוגים מענף התוכן שפיתחו מנוע ייחודי לטיוב וניתוח מידע, ונחשבת כספקית מאגרי המידע המובילה בארץ. מידע טופ מומחית בתחום הטיוב, העשרה ותחזוקת מאגרי מידע, בפיתוח אלגוריתמים לטיוב, תקנון, השבחה וניתוח מידע צרכני ושיווקי – ישיר ומשלים על ידי איסוף מידע צרכני סטטיסטי על לקוחות, והפעלת מערכת המבצעת סריקות מתמשכות מסביב לשעון לצורך איסוף, שימור ועיבוד מידע רלוונטי ועדכני. מידע טופ עושה שימוש באלגוריתמים עתירי ידע ובטכנולוגיות פרי פיתוח בן שנים – זהו נכסה הראשי.
על ידי מערכת המושתתת על מערך אלגוריתמים בדומה לגוגל פרי פיתוח של מידע טופIn-House !
מהי בעצם טכנולוגיית טיוב נתונים והשימושים שלה?
טיוב נתונים מטהר את בסיס המידע משגיאות, כמו גם מאפשר את שימורם ועדכנותם של כלל הלקוחות הקיימים
• הן מבחינת פרטי דיוור/טלמרקטינג (דרכם נגיע ללקוח)
• הן מבחינת הסתמכות על אסטרטגיה שיווקית שגויה,
מאחר ונשענים על נתונים שאינם עדכניים נכון להיום, שנחשבים לכאלה שבאיכות ירודה מזיקים לתפעול שיווקי ועסקי.
באיזו תדירות עלי לבצע טיוב נתונים?
תחזוקה שוטפת של מאגרי מידע ע"י טיוב נתונים הינה הכרחית. לכל סדר גודל של מאגר לקוחות יש לבצע טיוב נתונים מידי חצי שנה או לכל הפחות מידי שנה – כדי לשמר רמת עדכניות ראויה.
הצורך בתיקון, עדכון והשבחת נתונים הינו תמידי – כחלק מהתחזוקה השוטפת לאורך השנה.
כיום מספקת מידע טופ את שירותיה לגופים מובילים בישראל ביניהם חברות מובילות במשק כגון פסגות השקעות, איילון חברה לביטוח, הפניקס, בית ישראכרט ועוד.
www.meda-top.com