תוכן שיווקי

האם אתר האינטרנט שלכם חייב להתאים לטאבלט ולסמארטפון?

05/11/2014 16:22
הושם דגש רב על אינטואיטיביות וקלות שימוש. Simbala

יצאנו לבדוק מה חדש בתחום בניית האתרים ופגשנו את שלומי שטיין, אחד ממייסדי   .Simbla "כיום כ-40% מתעבורת האינטרנט העולמית מתבצעת  ע"י מכשירים סלולריים, כאשר רק בפרק הזמן שבין מאי 2013 למאי 2014 גדל נפח הגלישה הסלולארי העולמי ב-78%(!)". המשמעות היא כי "בעל העסק הממוצע שלא מחזיק באתר אינטרנט המותאם לגלישה במובייל מאבד כ 20% – 40% מהנוכחות האינטרנטית שלו בשוק, ואם נתייחס גם לגלישה הנעשית באמצעות טאבלטים נגיע כבר למספרים הסובבים סביב ה 40% – 50%", כך לפי שטיין.

אז מהי Simbla?
Simbla" הינה פלטפורמת ענן חדשה ומתקדמת לבניית אתרים המאפשרת לבנות בקלות, תוך דקות ספורות אתרים מעוצבים וכמובן רספונסיביים (אתרים המותאמים לגלישה במחשב, בטאבלט ובסמארטפון). הפלטפורמה של Simbla  מבוססת  על טכנולוגיית Bootstrap3".

עבור מי שלא בקיא- תוכל להסביר בקצרה מה זה Bootstrap3?
Bootstrap" הינה טכנולוגיה שפותחה ע"י טוויטר על מנת להתמודד עם חוסר הקונסיסטנטיות של ממשק המשתמש ה – UIׂ. טכנולוגיית Bootstrap3 הינה למעשה גרסה משופרת של אותה טכנולוגיה, והיא זו המאפשרת לאתר הנבנה על ידנו להיות רספונסיבי. באמצעות טכנולוגיה זו אלמנטים שונים בדף האינטרנט משנים את גודלם באופן יחסי לגודל המסך בו הם מוצגים – בין אם אנו גולשים באמצעות מחשב סטנדרטי, לפטופ, טאבלט או סמארטפון. מעבר לכך, אתרים שפותחו ב Bootstrap נראים הרבה יותר טוב.".

מה מייחד את Simbla?
"ב Simbla הושם דגש רב על אינטואיטיביות וקלות שימוש – ממשק Drag & Drop פשוט למשתמש הרגיל לצד מתן אפשרויות מתקדמות כגון כתיבת קוד CSS ו- JavaScript למשתמש המומחה. העבודה באמצעות סימבלה היא פשוטה, ידידותית ומאוד אינטואיטיבית למשתמש. אחד הדברים שמייחדים את סימבלה היא העובדה שכמות הפונקציות והאפשרויות שהיא מציעה למשתמש עומדת ביחס הפוך לקלות שבה ניתן להשתמש בה. "

"השימוש ב Bootstrap3 מקנה יכולות רספונסיביות מתקדמות לאתרים  הנבנים באמצעות המערכת, בנוסף  Simbla מציעה מגוון של תבניות אשר כולן מותאמות לטאבלט ולסמארטפון. אני בהחלט חושב שהאיכות של   Simbla כפלטפורמה לבניית אתרים באה לידי ביטוי בצורה ניכרת ב look & Feel של האתרים שסימבלה מייצרת ביחס לפלטפורמות אחרות הקיימות בשוק."

"יתרונות בולטים נוספים – כפלטפורמת ענן, Simbla חוסכת את כל נושא השדרוגים והדאגה לאבטחת המידע הקיימת בפלטפורמות כגון Joomla ו WordPress. כמו כן סימבלה מותאמת לביצוע קידום אורגני של האתר באמצעות כלים מתקדמים מתחום ה-SEO ומאפשר פעולות כגון הפניות 301 וכדו'. "

מעל הכל, אני חושב שהייחודית של Simbla טמונה בעובדה שהיא פונה הן אל משתמשים מתחילים חסרי כל ניסיון והן אל מעצבים ומתכנתים מנוסים אשר באמצעות Simbla יכולים לבצע כל מיני פעולות נוספות שדורשות מעט הבנה בתחום, למשל הטמעה של קוד  HTML, CSS,  ו – Java Script, ב ועוד".

אירועים קרובים