לקראת כנס Life Cycle Defense | שיחה עם אריק קלישר , מנהל מוצר אבטחת מידע וענן בסלקום
1. ספר על הארגון בו אתה עובד
חברת סלקום הגדולה והמובילה בעולם התקשורת הסלולארית הוקמה בשנת 1994 וכיום יש לה מעל 3,000,000 לקוחות .
בשנת 2006 נכנסה סלקום לעולם הטלפוניה הפנים ארצית ותשתית תמסורות על גבי סיבים אופטיים ופתרונות מיקרוגל והרחיבה את סל הפתרונות ללקוחות. כיום פריסת הסיבים מתפרשת על גבי 3000 קילומטר ובעיקר במוקדי העסקים הגדולים בישראל.
בשנת 2011 התמזגה סלקום עם 013 נטוויז'ן והפכה לקבוצת התקשורת הגדולה בישראל המספקת ללקוחותיה העסקיים את כל פתרונות התקשורת לעסק במקום אחד.
סלקום מתמקדת ומתמחה בשישה עולמות
-תקשורת סלולרית
– תקשורת פנים ארצית
– תקשורת בינלאומית
– תקשורת אינטרנט ו DATA
– שירותי ענן
– אבטחת מידע ו Networking בארגון
2.אילו מוצרים של Blue Coat אתה מטמיע אצל לקוחותיך?
אנחנו בסלקום מטמיעים מתקינים ונותנים תמיכה מקיפה למוצרים
• ProxySG
• ProxyAV
3. מדוע בחרתם לעבוד עם Blue Coat ? מה הערך המוסף ש- Blue Coat נותנת לשותפים שלה?
אנו מאמינים שמוצרי חברת Blue Coat מפגינים את הביצועים הטובים ביותר בהגנה על רשתות התקשורת הארגוניות בנוסף למדיניות ההגדרות מגוונת ונוחה ליישום.
לחברת Blue Coat יש משרד בישראל שמהווה ערך מוסף לחברת תקשורת כמו סלקום ובנוסף המוצרים שלBlue Coat מדורגים גבוה במדדים בינלאומים דוגמת גרטנר ואחרים.
הנושא החשוב ביותר הוא שמוצריBlue Coat מעניקים לסלקום יתרון כחברת תקשורת שמספקת מגוון רחב של שירותים בעולמות שונים: הלקוח העסקי מקבל פתרון כולל במקום אחד -סלקום עסקים.
4.מהם לדעתך המוצר/ים פורץ/צי הדרך של Blue Coat המבדלים אותה ממתחרותיה?
בעולם אבטחת המידע בפרוט ובעולם התקשורת בכלל התחרות קשה. ישנו היצע גדול של יצרנים, מוצרים ושירותים והבחירה היא מאוד קשה הן לספק התקשורת והן ללקוח העסקי
המוצרים של Blue Coat מספקים לארגונים רמה גבוהה של הגנה בשל הכיסוי הרחב שלהם. החברה מציעה היום את מוצרי Life Cycle Defense המספקים הגנה בפני התקפות ידועות ושאינן ידועות ואף יכולים לתת תמונה מלאה של תחקור כל ארוע כדי למנוע את הישנותו. היצע זה של פיתרונות הוא ייחודי ל-Blue Coat.
תגובות
(0)