תוכן שיווקי

לקראת אירוע, כנס TLVforce 2014 – לקוח אנלוגי בעולם דיגיטלי

12/11/2014 17:32
בנצי ברנדס, מנכ"ל משותף בחברת ServiceWise

בשנה שעברה הודיעה חברת Salesforce.com על רכישת הענק בענן, של  ExactTarget ב-2.5 מיליארד דולר. "זו היתה אחת ההכרזות הגדולות והמשמעותיות של Salesforce.com באותה שנה ולשוק היה ברור כי רכישת הענק הזו של Salesforce.com מעידה על עליית מדרגה בחשיבות של ה- Digital Marketing בתהליך העסקי", כך אומר בנצי ברנדס, מנכ"ל משותף בחברת ServiceWise, לקראת הוועידה השנתית שתקיים החברה ב-8 בדצמבר, 2014.

בחודש אפריל השנה, מספר חודשים לאחר הרכישה, הכריזה Salesforce.com כי היא ממנה את ServiceWise, שותפת זהב שלה, להיות המפיצה הבלעדית של מוצרי ExactTarget Marketing Cloud  בישראל.

ServiceWise, המתמחה במתן ייעוץ ושירותים מקצועיים בתחום ה-CRM, משמשת למעשה מאז כמפיצה המקומית הבלעדית של Salesforce.com, לכל פתרונות ה MarketingCloud, אשר כוללים מעבר ל ExactTarget, פתרונות ניטור וניהול תוכן ברשתות החברתיות: Radian 6 ו-Buddy Media.

סל הפתרונות Exact Target Marketing Cloud מאפשר ללקוחות B2B ו-B2C מהמובילים בעולם, ליצור חוויית לקוח מותאמת אישית לאורך כל נקודות המפגש עם הלקוח (Customer Journey), באמצעות יצירת דיאלוג אינטראקטיבי בהתאם לתכונות והתנהגות הלקוח.

הכלים מאפשרים לארגון לקחת חלק מהדיאלוג עם הלקוח במקום שבו הוא נמצא – אם זה בנכסים הדיגיטליים של הארגון, ברשתות החברתיות, במייל, ב- Social או Mobile.

בנצי ברנדס, מנכ"ל משותף של ServiceWise אומר: "מערכת Salesforce ידועה מזה זמן רב כפתרון המוביל בתחום ה-CRM ובשנים האחרונות גם כפלטפורמה המובילה בפיתוח בענן. הרחבת סל הפתרונות לתחום השיווק מהווה התפתחות אסטרטגית ל-CRM המוביל בעולם. לנו ב-ServiceWise כמומחי CRM ו-Marketing Automation, נראה טבעי וברור שכדי לספק ללקוחותינו שירות כולל מקצה לקצה, עלינו לתמוך בכל שלבי התהליך העסקי".

גם בארץ קיים ביקוש רב לפתרונות הללו אשר מהווים פתרונות חיוניים לתחום השיווק.  סל מוצרים חדשניים אלו מאפשרים לחברת ServiceWise להציע ללקוחותיה פתרונות משלימים לתחום ה-CRM.
מומחי ServiceWise וכן נציגים של ExactTarget,Radian6 ו- BuddyMedia שיגיעו במיוחד מאירופה יציגו את הפתרונות בכנס, שיתקיים ב-8 בדצמבר 2014, במלון דן פנורמה בתל-אביב .

הרשמה לכנס אפשרית באמצעות לינק זה

אירועים קרובים