ז'אן רולנד בריסארד, אינפור: "המטרה: לשנות את הדרך בה משתמשים במידע בארגון"

האסטרטגיה של החברה, אמר "מתמקדת בהתמחות ורטיקאלית ומיקרו-ורטיקלית; אנו מאמינים שאין 'מידה אחת שווה לכל; פתרונות ה-ERP חייבים להעניק ערך מוסף אמיתי לתעשייה ולתהליכים המאפיינים אותה, ולכן לא מספיק, לדוגמה, להציע פתרונות המתמחים במזון ומשקאות"

ז'אן רולנד בריסארד, מנהל קדם מכירות לדרום אירופה, אינפור. צילום: קובי קנטור

"אנו משקיעים מאות מיליוני דולרים מדי שנה במחקר ופיתוח. שמנו לנו למטרה לשנות את הדרך שבה העובדים עובדים כיום ואת הדרך בה משתמשים במידע בארגון", כך אמר ז'אן רולנד בריסארד, מנהל קדם מכירות לדרום אירופה, אינפור (Infor).

בריסארד דיבר בכנס ERP – מיחשוב תעשייתי בעידן החדש. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך ביום ה' האחרון במלון שרתון בתל אביב, בהשתתפות מאות מקצוענים מהתחום. את הכנס הנחו פלי הנמר יזם ומנהיג אנשים ומחשבים ויהודה קונפורטס, עורך ראשי של הקבוצה.

אינפור, אמר בריסארד, "רואה את עצמה כחברת הסטארט-אפ הגדולה בעולם. מספר הלקוחות שלנו סביב העולם מגיע ל-73 אלף, ביותר מ- 200 מדינות. בכולם אנו מניעים לגידול, עובדים לשיפור התפעול ומסייעים להסתגל לשינויים המהירים המתרחשים בשוק".

האסטרטגיה של החברה, אמר "מתמקדת בהתמחות ורטיקאלית ומיקרו-ורטיקלית. אנו מאמינים שאין 'מידה אחת שווה לכל'. פתרונות ה-ERP חייבים להעניק ערך מוסף אמיתי לתעשייה ולתהליכים המאפיינים אותה, ולכן לא מספיק, לדוגמה, להציע פתרונות המתמחים במזון ומשקאות. באינפור אנו ממשיכים להעמיק ולהציע פתרונות מתמחים למאפיות, למחלבות, לממתקים, ליקבים, למבשלות בירה ועוד. הפתרונות מבוססים על עשורים של עבודה וצבירת ידע עם לקוחות בשווקים שונים".

החברה, אמר בריסארד, "משקיעה בחדשנות טכנולוגית שמטרתה ליצור מהפכה במקום העבודה, וליצור חוויה שאנשים אוהבים, באמצעות חברתיות ושיתופיות, עיצוב ויישומי ענן". חדשנות זו, ציין, באה לידי ביטוי בכמה מישורים:
Infor Cloud Suit – הפתרונות שלנו, שהם בעלי התמחות לתעשיות ספציפיות, עברו אינטגרציה מלאה לענן, ומיושמים בענן באופן מאובטח. אנו משתפים פעולה עם אמזון (Amazon), דבר שמאפשר לנו להמשיך ולהשקיע בפתרונות שלנו – בפיתוח, בחדשנות ובעיצוב שלהם, מבלי לדאוג לניהול הענן. יש לנו את Infor Ming.le – פלטפורמה חברתית בארגון, קלה לשימוש כמו פייסבוק (Facebook), המאפשרת זרימת מידע ושיתוף שלו באופן אינטואיטיבי, קל וחוויתי. הפלטפורמה מאפשרת לעובדים לתקשר בהנאה אחד עם השני, ומעלה את הפרודוקטיביות, מניעה לפעולה ומגבירה את השליטה על התהליכים בארגון". בנוסף, ציין, "יש לנו את Infor ION המספקת מהירות, שהיא גורם מכריע בסביבת העבודה. זו ארכיטקטורה שמאפשרת אינטגרציה של טווח רחב של פתרונות בארגון – אפליקציות של אינפור ושאינן של אינפור. היא מאחסנת אם כלל המידע הארגוני והעסקי ומהווה כלי לתהליכי BI, אנליטיקה ודיווח".

בריסארד סיכם באומרו כי "העתיד נמצא בדיגיטליזציה, באוטומציה ובסנסורים חכמים, בשימוש נרחב ובמגוון רב של תחומים ומוצרים. אלו הן מגמות שאינפור רוצה לענות עליהן.
אינפור ממציאה מחדש את מערכות המידע לארגונים, הופכת אותן ליפות יותר, אהובות יותר ופונקציונאליות יותר. אנו רוצים להביא את העתיד של מקום העבודה -לימים אלו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים