פייסבוק תפחית את מינון התכנים לקידום מכירות בעדכוני החדשות

המשמעות, כמובן, היא שמי שירצו להמשיך ולהפיץ חומר פרסומי בעדכוני החדשות של פייסבוק, יצטרכו לפרסם אותו בתשלום

אילו מבחני טובים יותר - מבחני האישיות הפיזיים או מבחני האישיות הפייסבוקית שלנו? איור: BigStock

החל מחודש ינואר הקרוב תפחית פייסבוק (Facebook) את המינון של התכנים לקידום מכירות בעדכוני החדשות – על פי הודעה שפרסמה החברה. "המטרה שלנו בעדכוני החדשות הייתה מאז ומתמיד להציג למשתמשים את התכנים שהם רוצים לראות. במסגרת סקר מתמשך שאנו עורכים שאלנו מאות מיליוני אנשים על עמדתם לגבי התוכן בעדכוני החדשות, והם ציינו שהם רוצים לראות יותר עדכונים מחברים ודפים שהם אוהבים, ופחות תוכן לקידום מכירות" על פי ההודעה שפרסמה פייסבוק.

"החל מחודש ינואר 2015, המשתמשים יראו פחות תכנים מסוג זה בעדכוני החדשות. אנו רואים בעדכוני החדשות מקום תחרותי, וכתוצאה מכך, דפים שמפרסמים תוכן לקידום מכירות יכולים לצפות שהתפוצה האורגנית שלהם תפחת באופן משמעותי במשך הזמן" צוין בהודעה.

המשמעות, כמובן, היא שמי שירצו להמשיך ולהפיץ חומר פרסומי בעדכוני החדשות של פייסבוק, יצטרכו לפרסם אותו בתשלום. עם זאת, בפייסבוק מדגישים כי ביחס ל-"מרבית הדפים", השינוי לא יורגש – וכי הוא חל רק על דפים בעלי אופי של דואר זבל.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. דני וקסלר

    עדכון חשוב, טוב לדעת. לא ברור המשפט הבא במאמר "עם זאת, בפייסבוק מדגישים כי ביחס ל-"מרבית הדפים", השינוי לא יורגש – וכי הוא חל רק על דפים בעלי אופי של דואר זבל." , מה המשמעות של זה בפועל ?

אירועים קרובים