בא לבקר במאורת הנמר

השבוע באו לבקר במאורת הנמר אנשים מעניינים רבים, ביניהם אחד צבעוני יותר, שעשה את מה שהכי קשה לעשות בחיים: לשלב את מה שאתה עושה עם מה שאתה אוהב. כך עושים נמרים, כמובן.

לירון ברוורמן מביא עימו 15 שנות עשייה וניהול בכיר בחברות גדולות בתחומי ה-IT השונים: מנהל תפעול עסקי באורקל (Oracle) ישראל, סמנכ"ל בטלדור ומנהל חטיבות האורקל והג'אווה (Java) במלם מערכות. הוא צבר במהלך השנים הללו ניסיון רחב בהובלת עובדים, מנהלים ועסקים להתפתחות, שינוי וצמיחה. בשילוב עם "ארגז הכלים" האימוני המגוון אותו יצר בשלוש השנים האחרונות תוך לימודים, הסמכות ועשייה החליט לשלב, כאמור, את מה שהוא עושה עם מה שהוא אוהב ולהציע את כל מה שהיטיב ללמוד לכל מי שמתאמנים אתו. הוא עושה את הכול מתוך תחושת שליחות. אמיתי.

CoachIT

CoachIT

כך הקים ברוורמן את Coach-IT, עסק המתמחה באימון אישי, אימון וליווי עסקי ובתהליכי NLP הממוקדים לאנשים פרטיים, לכאלה שעובדים בתוך ארגונים גדולים ולבעלי עסקים קטנים בתחומי ההיי-טק, המחשוב וה-IT.

האימון האישי מיועד לאלה שרוצים לבצע קפיצת מדרגה ושינוי כיוון בתוך מסלול הקריירה הקיים שלהם וצריכים סיוע והכוונה, ולאלה שרוצים לצאת לעבר קריירה חלופית בתחום אחר (ולעתים לא יודעים מהו אותו תחום). האימון והליווי העסקי מיועדים לבעלי עסקים קטנים הפועלים בשוק התוכנה וה-IT, פרילאנסרים או בעלי עסק עצמאי קטן מבוסס מוצר או שירותים, שרוצים לקדם ולהרחיב את העסק שלהם.

בתהליך האימון ברוורמן ממקם ומציב יחד עם המתאמן את הרף המתאים לו להצלחה, אישית או עסקית, בהתאם להגדרת המטרות אותן הוא רוצה להשיג בחייו או בעסק, ובונה איתו את התוכנית והמסלול המתאימים לחציית הרף שהוגדר בבטחה ובהצלחה.

סוג תהליך האימון, כמו גם אורכו ומה שהוא מכיל, מותאמים ללקוח – לרצונותיו, יכולותיו ומטרותיו. ברוורמן והמתאמן מבינים ומגלים אותן יחדיו, לאחר שיחה ראשונית. ברוורמן מתמצת: "מי שרוצה ומוכן לעבוד יחד על מנת להציב את הרף החדש שלו להצלחה אישית או עסקית ולעבור מעליו בבטחה, תוך ביצוע שינוי ועליית מדרגה – אני פה בשבילו".

ועוד משהו מיוחד עליו: הוא מתאמן כ-15 שנים בקונג פו (חגורה שחורה, דאן 3) ומדריך צ'יקונג – אמנות תנועה ונשימה סינית. חווייה מדהימה.

הבטחתי אישיות צבעונית – וקיימתי, עכשיו זה ברור. כדאי לנסות. הנמר ממליץ ביותר.

בא לבקר במאורת הנמר: לירון ברוורמן, מייסד ומנהל CoachIT

בא לבקר במאורת הנמר: לירון ברוורמן, מייסד ומנהל CoachIT

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים