תוכן שיווקי

לקראת אירוע NESS-SAP | עומר שיינבוים, נס טכנולוגיות: "ארגונים עוברים לשלב השני בהטמעת מערכות סאפ"

"ארגונים שהטמיעו מערכות סאפ עוברים כעת לשלב השני בהטמעת המערכות הללו, ואנו מסייעים להם בכך", כך אמר שיינבוים, מנהל קבוצת סאפ בנס ישראל

02/12/2014 13:09
עומר שיינבוים, נס ישראל

 מאת: הילל יוסף

 עומר שיינבוים, נס טכנולוגיה, התראיין לקראת אירוע שעורכות נס טכנולוגיות יחד עם סאפ ישראל.  האירוע, בהפקת אנשים ומחשבים אשר יערך השבוע תחת הקונספט של חדשנות ואומנות.

לדברי שיינבוים, "אנו נמצאים בתקופה בה יש שתי מגמות עיקריות בשוק הסאפ. האחת, ארגונים גדולים, אשר יישמו בעשור האחרון מערכות קלאסיות של סאפ, עוברים ליישום השלב שני של חיבור המערכות למערכות הליבה שלהם, או לחלופין – להפיכת מערכת סאפ למערכת הליבה". כך אמר, "דוגמה לכך ניתן לראות בפרויקטים גדולים שאנו מבצעים עתה עם לקוחותינו בתחומי הבילינג, מערכות גבייה, מערכות לניהול הלוואות, מערכות לניהול תביעות וכד'… ".

מגמה שנייה, ציין שיינבוים, "שייכת לארגונים שמחפשים פתרונות חדשניים לטיפול במהימנות, זמינות ומהירות המידע.   בתקופה הנוכחית מתמודדים לקוחות עם כמויות עצומות של מידע (Big Data) פנים וחוץ ארגוני,  לצד הצורך לנתח אותו, והיכולת לשלוף  מתוכו נתונים ודו"חות במהירות וביעילות. ארגונים מחפשים מענה לכל נושא זמינות הנתונים, לרבות עבודה מהבית, עבודה מרחוק וקבלת היישומים על גבי המכשירים הניידים – טאבלטים וטלפונים חכמים.

לטובת שתי מגמות אלו, נס וסאפ חברו יחדיו".

"סאפ", אמר שיינבוים, "יצאה לשוק עם היצע טכנולוגי ומערך של שירותים ומוצרים העונה למגמות אלה. כך, הפלטפורמה של סאפ מבוססת HANA, נותנת מענה לטיפול בעולם הנתונים רחבי היקף (Big Data), עם יכולת עיבוד מהירה של הנתונים באמצעות טכנולוגית In Memory, ושליפת הנתונים והצגתם במגוון רחב של יישומים – במערכת ה-ERP ומחוצה לה".

"נושא נוסף בו אנו מספקים מענה לארגונים", אמר שיינבוים, "הוא מעבר של ארגונים לעבודה בתצורת מחשוב ענן, פרטי, ציבורי ובן כלאיים. ל-סאפ יש יכולת לענות על אתגר זה עם פלטפורמת HEC- SAP HANA Enterprise Cloud.

הפלטפורמה מאפשרת לארגונים לעבוד בצורה זו, כך שכל המשרד האחורי נמצא על גבי HANA ועובד בתצורת מחשוב ענן".

עוד נושא, אמר שיינבוים, "הוא ממשק וחווית משתמש משופר לטובת עבודה קלה, פשוטה וידידותית יותר. הדבר נעשה עם פתרונות כגון – SAP Fiori, שמותאם לעבודה של היישומים במובייל  ו-SAP screen Personas המאפשר לייצר ממשק משתמש פרסונלי ומותאם אישית".

לדברי שיינבוים, "נס בנתה מעבדה, הכוללת בתוכה את כל הפתרונות החדשניים מבית SAP, לרבות הקמת מערכת, Best Practice SAP , המותאמת לעבודה בשוק הישראלי, הדמיה של עבודה בתצורת מחשוב ענן, ושימוש בממשק המשתמש החדשני מבית סאפ. בדרך זו, אנו מראים ומציגים ללקוחות את החדשנות הטכנולוגית של  סאפ ויכולות האינטגרציה של נס ".

הוא הוסיף כי, "בנוסף למודל הענן, הקמנו בנס מודל תחזוקה ללקוחות בתצורה של לשכת שירות. המדובר בשירות אותו אנו מספקים ללקוחותינו, במסגרתו אנו יכולים לתת פתרון מלא, חלקי או בן-כלאיים של עבודה בשכבות. זאת, לטובת תמיכה בעבודה של ארגונים בסביבת סאפ, הן ברמת התשתיות והן ברמה האפליקטיבית. אנו יכולים להתחבר ולקחת אחריות על ארגון בכל גודל ומכל מגזר. לשכת השירות מכילה באופן מובנה: SLA, ניטור של רמת השירות, התחייבות לרמת שירות, ויכולת לשדרג ולשפר את יכולות ה-IT של הארגון באופן מדורג".

בכנס הלקוחות, סיכם שיינבוים, "נציג לראשונה את שלל הפתרונות החדשניים ביותר מבית סאפ לטובת לקוחותינו".

אירועים קרובים