תוכן שיווקי

מדפסות חדשות מ-Xerox מספקות תוצאות חזקות עם טביעת רגל פחמנית נמוכה יותר

02/12/2014 14:22
מספקת חיסכון בעלויות וביצועי צבע אפקטיביים יותר. ColorQube 8880

מדפסות הדיו החדשות ColorQube של Xerox מציעות פתרון לעסקים שזקוקים לביצועי צבע אופטימליים עם נוכחות נמוכה של טביעת רגל פחמנית.

המכשירים החדשים יעילים ביותר, הם מצוידים בטכנולוגיה בעלת יכולת לעקוב אחר דפוסי שימוש משרדי ובאופן אוטומטי לעבור להגדרה של צריכת חשמל פחותה כאשר יש סבירות נמוכה לשימוש במכשיר, דבר אשר מאפשר אופטימיזציה של שימוש באנרגיה.

בנוסף, מתקני הדפסה קלים לשימוש מאפשרים לעסקים לבחור את אפשרות ההדפסה שמתאימה לצרכים שלהם ושמייצרת פחות זיהום סביבתי.

ColorQube 8880 מספק חיסכון בעלויות וביצועי צבע אפקטיביים יותר.

תכניות תמחור גמישות ופתרונות GreenPrint ידידותיים לסביבה מאפשרים לעסקים להדפיס רק את המסמכים שהם זקוקים להם ובמחירים שהם יכולים להרשות לעצמם. 8880 מדפיס עד 51 דפים לדקה בצבע או בשחור לבן, עם תפוקת עמוד ראשונה בפחות מחמש שניות. מצויד ברזולוציה של Xerox 2400 FinePoint® וטכנולוגיית תיקון צבע אינטואיטיבית, 8880 מספק תוצאות מהירות, עקביות ובאיכות גבוהה כמו שעסקים מצפים.

המכשיר כולל הדפסה דו-צדדית אוטומטית ותכונת N-up, המאפשרת למשתמשים להדפיס מספר עמודים על גיליון אחד – אשר מפחיתים בעלויות של החלפת נייר ודיו.

ColorQube 8580 מציע פרודוקטיביות, יעילות וביצועי צבע משופרים.

8580 מאפשרת לעסקים לעבוד בצורה חכמה ומהירה יותר, מה שהופך אותה למתאימה בכל סביבה משרדית. המכשיר מציע תכונות חיסכון בזמן, כמו קיבולת גיליון מורחבת של 2,200 ופלט עמוד ראשון בצבע או בשחור לבן תוך פחות מ-5 שניות כך שהמשתמש יכול לבלות פחות זמן במדפסת ולנצל את הזמן הזה כדי לעבוד.

החל מנייר רגיל, וכלה בתוויות, מעטפות וכרטיסי ביקור – ColorQube שמצויד ברזולוציה של Xerox 2400 FinePoint®  יכול לספק גרפיקה באיכות גבוהה במגוון רחב של אמצעי תקשורת.

שני מכשירי ה- Xerox מאושרים על-ידי ה- Mopria Alliance- ארגון שמקדם, מפשט ומגביר את הנגישות של הדפסה אלחוטית מטלפונים חכמים, מחשבי לוח ומכשירים ניידים אחרים. הדפסה על הדרך נהפכת קלה יותר ללא צורך להתחבר באופן ידני למכשיר או להתקין תוכנה.

אירועים קרובים