תוכן שיווקי

לקראת כנס TLVforce 2014 ב-8 בדצמבר | ראיון עם עינת צור-שיין, מנכ"לית משותפת בחברת ServiceWise

02/12/2014 16:46
עינת צור-שיין, מנכ"לית משותפת, סרוויס-ווייז יישומים עסקיים

SERVICE-WISE650X150

מה נשתנה הכנס הזה מהכנסים הקודמים?
"לא אוכל לפרט הכול. מספר דברים הם בגדר הפתעה שעוד לא הייתה כמוה בכנסים בישראל. בפן המקצועי, אני יכולה לשתף שנבצע הדגמות על הכלים, נציג את החזון של Salesforce בנושא, כפי שהוא בא לידי ביטוי בעולם ונמצא בשלבים מוקדמים של אימוץ בישראל, וכמובן נארח מספר לא מבוטל של לקוחותינו שירחיבו על הניסיון שלהם בהטמעת המערכת".

עם השנים ServiceWise הרחיבה את תחום הפעילות שלה. ספרי על מגוון הפעילות העכשווית ומדוע הרחבתם אותה?
"ServiceWise, משחר פעילותה, עוקבת אחר המגמות העולמיות בכלל ואחר המגמות של Salesforce בעיקר. אנחנו קשובים להתפתחויות בשוק, לצרכי ולדרישות הלקוחות, ומתנהלים בהתאם. התחום העיקרי שבו אנחנו מרחיבים את הפעילות הוא השיווק הדיגיטלי. כבר יותר משלוש שנים יש לנו פעילות Marketing Automation. מדובר באפליקציות משלימות למערכות Salesforce. בשנה האחרונה, באופן לגמרי לא מקרי, הרחבנו את סל השירותים גם למוצרים של שיווק דיגיטלי. בנוסף לכך, אנחנו נותנים שירותי הטמעה של הכלים. חשוב להזכיר כי בתחום השיווק הדיגיטלי, ServiceWise מונתה בשנה האחרונה כמפיץ מורשה ובלעדי של סל הפתרונות בארץ".

האם מדובר בפתרונות השלובים זה בזה, או שניתן ליישם אותם בנפרד ועל פי צרכי החברה?
"התשובה היא: גם וגם. ניתן ליישם את הפתרונות כ-Stand alone, כמערכת שנותנת מענה לצורך ספציפי, או באופן משולב עם ה-CRM. השילוב יכול להביא ערך מוסף למערכות CRM מבוססות Salesforce ולתת פתרון מקיף, מקצה לקצה, בנוגע לכל התהליך העסקי: מרגע שעולה שמו של לקוח פוטנציאלי, דרך הפעילות שלו און ליין, המשך בתקשורת בתהליך הפיכתו ללקוח ועד טיפול בו כלקוח שלל החברה, כולל מתן שירות. המערכות מאפשרות לקבל תמונה רחבה יותר של התהליך העסקי".

ידוע לנו כי ServiceWise הינה השותף היחיד של Salesforce.com שמקיים השנה כנס לקוחות בהיקף כזה.
"אכן. כשותף זהב של Salesforce מזה מספר שנים, אנחנו בהחלט סבורים כי קיימת חשיבות לפגוש את הלקוח בכנס מקצועי, אליו מגיעים בעלי תפקידים בכירים מטעם החברה בחו"ל. האינטראקציה השוטפת מול הלקוח חשובה לאין ערוך, לא פחות מכך כנס מקצועי שבו לקוחות ולקוחות פוטנציאליים יכולים לפגוש לקוחות קיימים ולשמוע מניסיונם".

ServiceWise מתמודדת בשנתיים האחרונות עם גידול מרשים בפעילות ובכח האדם. עצת הזהב שלך לחברות שנמצאות בצמיחה
"העצה שלי מאוד טריוויאלית אך היא מוכיחה את עצמה באופן עקבי לאורך 6 השנים שאנו קיימים (ועוד הרבה קודם בכל פעילות אחרת שעשיתי), והיא לבחור את האנשים הנכונים שיעבדו אתך. צריך את המודעות והרגישות לייצר את התרבות הארגונית המתאימה ואז להביא את האנשים שישתלבו בתרבות זו. אחד תלוי בשני. זה נכון ביתר שאת בחברה שמספקת שירות. חלק גדול מאנשינו נמצאים באינטראקציה עם לקוחות והם למעשה הפנים של החברה. לפיכך אנחנו בוחרים את אלה שיאפשרו לנו להציג את פניה של ServiceWise בגאווה ובמקצועיות".

אירועים קרובים