וואווי ישראל משיקה נייד חדש מסדרת Ascend

הסמארטפון החדש מזכיר מאוד מבחינה חיצונית את ה-Ascend P7 שהושק בארץ ומכוון יותר לכיוון השוק הגבוה ● גודל המסך: 4.5 אינץ' מול 5 אינץ', ורזולוציה של 960x540 פיקסלים במקום רזולוציית HD מלאה של המכשיר היוקרתי יותר

הילד החדש בשכונה. Ascend G6. צילום: יחסי ציבור

אלפא טלקום, יבואנית מכשירי וואווי (Huawei) לישראל, צירפה מכשיר חדש לפורטפוליו המוצע בישראל. הפעם מדובר ב-Ascend G6, טלפון המיועד לשוק הביניים שמציע קישוריות 4G מובנית חמרות המחיר היחסית הנוח.

ה-G6 מזכיר מאוד מבחינה חיצונית את ה-Ascend P7 שהושק בארץ ומכוון יותר לכיוון השוק הגבוה. עם זאת, הוא מציע תצורה מוחלשת יותר, כולל בהיבט של גודל המסך: 4.5 אינץ' מול 5 אינץ', ורזולוציה של 960×540 פיקסלים במקום רזולוציית HD מלאה של המכשיר היוקרתי יותר. ה-G6 גם מעט עבה יותר עם 7.6 מ"מ, אך עדיין מדובר בטלפון דק למדי.

המערכת על שבב היא ה-Snapdragon 400 של קוואלקום (Qualcomm) מרובעת הליבות שפועלות ב-1.2 ג'יגה-הרץ. זו המערכת על שבב שמצויה בהרבה מאוד מכשירים שמיועדים לטווח המחירים אליו מכוון ה-G6. את המערכת מלווים   1 ג'יגה-בייט זיכרון עבודה, 8 ג'יגה-בייט זיכרון אחסון, שניתנים להרחבה בעוד 32 ג'יגה-ביט באמצעות כרטיס microSD, מצלמה ראשית של 8 מגה פיקסל ומצלמה קדמית של 5 מגה פיקסל.

הסוללה יחסית קטנה, 2,000mAh, וגם מערכת ההפעלה נשארה קצת מאחור עם גרסה 4.3 שככל הנראה לא תזכה לעדכון לגרסה 5.0. המכשירי נכמר בשחור ולבן תמורת 1,249 ש"ח.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים