באו לבקר במאורת הנמר

באו לבקר במאורת הנמר: ניר בן דב וניר שטיינפלד, שתי צלעות במשולש של Connect & Assess

השבוע, ביום חורפי ומיוחד, ביקרו אותי במאורת הנמר שני אנשים מעניינים, שסיפרו לי שהם מהווים שני שלישים ממשולש שווה צלעות. לשניהם שם פרטי זהה, ועוד מקרה הוא שהם עבדו ועובדים כיום באותה חברה. אלה הם ניר בן-דב וניר שטיינפלד.

בן-דב ניהל בעבר את המכירות של חטיבת ההדפסה וההדמיה ב-HP ישראל והיה שותף מוביל במספר פרויקטים משמעותיים בתחום. שטיינפלד פעיל שנים רבות בשוק ההדפסה וביצע מספר תפקידים מגוונים הקשורים לתחום – בחברות שונות.

לפני כשנתיים ראה גיא איילות, הצלע השלישית במשולש, את הצורך הקיים בשוק – לסייע ללקוחות להבין טוב יותר את עולם ההדפסה הארגוני, ויחד עם בן-דב הקים את חברת Connect & Assess. החברה פועלת בתחום הייעוץ בעולם ההדפסה ובנוסף מייצגת תוכנה מתקדמת שמאפשרת תקשורת עסקית מהירה בין אנשים.

איילות עוסק מזה שנים בתחום הטכנולוגי של עולם ההדפסה. בתפקידו האחרון ניהל את היחידה העסקית של HP בתחום ההדפסה החוזית עבור ישראל, יוון וטורקיה, ובמקביל שימש כארכיטקט פתרונות של הנהלת האזור.

Connect & Assess פועלת מול מגוון לקוחות בארץ ומסייעת להם להבין טוב יותר את מבנה עלויות ההדפסה הארגונית, ליישם פתרונות אבטחת מידע מובילים ולחסוך בעלויות.

ברגע הארה במאורת הנמר, בן-דב שיתף את הנמר בכך שהוא "גא ומלא סיפוק על כך שארגונים רבים משתפים אותנו בתחושות שלהם, כאשר הם פונים אלינו ואומרים  שהניסיון שלנו סייע להם להבין טוב יותר את מבנה עלויות ההדפסה בארגון, ייעל את העבודה וחסך משאבים לארגון".

באו לבקר במאורת הנמר: ניר בן דב וניר שטיינפלד, שתי צלעות במשולש של Connect & Assess

באו לבקר במאורת הנמר: ניר בן דב וניר שטיינפלד, שתי צלעות במשולש של Connect & Assess

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים