בזן שידרגה מערך אחסון מבוסס יבמ במיליוני שקלים

המשימה כללה הקמת תשתית וירטואליזציית אחסון אשר מציעה רמה גבוהה של יעילות, גמישות בגידול נפחי המידע ושיפור ביצועים; זאת, תוך יצירת שקיפות למערכי אחסון של יצרנים שונים

פרויקט במיליוני שקלים - בבזן

קבוצת בזן ערכה פרויקט להטמעת תשתית לניהול ואחסון המידע. הפרויקט התבסס, בין השאר, על תשתיות ומוצרי יבמ (IBM). הפרויקט החל בינואר השנה והסתיים באחרונה. היקפו הכספי לא נמסר לפרסום, אולם לאנשים ומחשבים נודע כי הוא עומד על מיליוני שקלים.

ביצוע הפרויקט התבסס על צוות משולב שהובל על ידי אנשי תשתיות ה-IT של קבוצת בזן, מומחים של יבמ ישראל ואנשי DOOKS.

הפרויקט כלל הקמת תשתית וירטואליזציית אחסון בתצורה שרידה, אשר מציעה רמה גבוהה של יעילות, גמישות בגידול נפחי המידע ושיפור ביצועים. זאת, תוך יצירת שקיפות למערכי אחסון של יצרנים שונים.

טינה בוסתנאי, מנמ"רית בזן. צילום: ד"ר עדי קפליוק

טינה בוסתנאי, מנמ"רית בזן. צילום: ד"ר עדי קפליוק

תפיסת הפתרון מבוססת על ארכיטקטורה המייעלת את העבודה וחוסכת בהוצאות האחסון על ידי ביצוע כיווץ מתמיד של נתונים. זאת – בלא פגיעה בביצועים. הקצאת שטחי האחסון מתבצעת באופן דינמי במתכונת של "הקצאה רזה" ומאפשרת יצירת עותקי הבזק ועותקים מלאים, לצד ניוד מידע באופן אוטומטי בין שכבות האחסון השונות. יישום זה כולל כלים לניהול וניטור תשתיות האחסון וניתוח רמת הביצועים.

לדברי טינה בוסתנאי, מנמ"רית קבוצת בזן, "בעידן של התייעלות ושיפור רווחיות, אנו מובילים תוכנית ליישום אסטרטגיית IT בסביבה טכנולוגית מתקדמת, תוך מיקוד בצמצום עלויות ויצירת ערך עסקי". היא הוסיפה כי "פרויקט זה מהווה אבן דרך מרכזית ביישום התוכנית. השגנו קפיצת מדרגה ברציפות העסקית ובשיפור השירות ללקוחות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים