הבשורה על פי לנובו? ThinkPad W550s, תחנת עבודה מעוצבת וחזקה

המכשיר מבוסס על ה-Core של אינטל מהדור החמישי ומגיע עם כרטיס התצוגה Quadro K620M של NVIDIA ● המשתמש יוכל לבחור האם הוא רוצה מסך מגע או לא ואת הרזולוציה שלו

המשתמש יוכל לבחור אם הוא רוצה במסך מגע או בלי מגע. ThinkPad W550s של לנובו

לנובו (Lenovo) הכריזה בכנס Autodesk University 2014 על ה-ThinkPad W550s, תחנת עבודה חדשה שמעוצבת כ-Ultrabook אך מספקת ביצועים חזקים במיוחד, תוך התמקדות בביצועים גרפיים ובחיי סוללה.

המחשב, שמכירתו בפועל תצא לדרך בתחילת השנה הבאה, יהיה מבוסס על הדור החמישי של מעבדי ה-Core מבית אינטל (Intel) ועל כרטיס תצוגה מקצועי של NVIDIA, ה-Quadro K620M, שמגיע עם 2 ג'יגה-בייט זיכרון תצוגה בלעדי ומבוסס על ארכיטקטורת ה-Maxell החדשה של החברה.

לפי לנובו, המחשב יגיע עם מסך IPS בגודל של 14אינץ' וברזולוציה של 3K, כשהמשתמש יוכל לבחור אם הוא רוצה במסך מגע או בלי מגע ואם הוא מעניין במסך ברזולוציה של 1080p בלבד. סוללות המכשיר יכולות לספק עד 13 שעות עבודה – שוב, בתלות בבחירת המשתמש. ניתן אף לשלב את הסוללה הקדמית מעבר לזו האחורית.

בחירה נוספת שתעמוד לרוכשים הפוטנציאליים היא כונן קשיח של 1 טרה-בייט או כונן SSD בנפח של 512 ג'יגה-בייט. הכמות המרבית של זיכרון ה-RAM עומדת על 16 ג'יגה-בייט. המחיר של המחשב טרם פורסם ולא ברור עדיין מתי הוא יגיע לארץ, אם כי דגמים קודמים בסדרת ה-W כבר נמכרו כאן.

"שמענו ממשתמשים שהם רוצים תחנת עבודה ניידת שיכולה לשפר את היכולת שלהם להיות פרודוקטיביים תוך שהם משתמשים באותו מכשיר במשרד או בשטח", אמר ויקטור רוס, סגן נשיא ומנכ"ל תחנות עבודה בלנובו. "השתמשנו במשוב הזה כדי לתכנן Ultrabook המאפשר למקצוענים להשיג פרודוקטיביות מיטבית ולבצע אפילו את המטלות התובעניות ביותר – ולא משנה היכן. הוא נייד ועם זאת רב עוצמה, יפהפה אבל תפקודי, וזה ה-Ultrabook עם הביצועים החזקים ביותר שאי פעם תכננו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים