לקראת אירוע | מה צפוי בוועידה השנתית TLVForce 2014?
בוועידת ServiceWise השנתית, בשיתוף Salesforce, שתתקיים מחר (ב'), 8 בדצמבר, במלון דן פנורמה בתל אביב, יציגו לקוחות דוגמת טבע, בית ההשקעות IBI ו-LiveU את התובנות שלהם לגבי שימוש בפתרונות ה-CRM של Salesforce ושל הפלטפורמה Force.com.
לוועידה צפויים להגיע מספר שיא של משתתפים, כמו גם נציגים בכירים מטעם Salesforce. אלה יציגו את החזון המתקדם שמאפיין את החברה וישתפו בהכרזות מכנס Dreamforce האחרון.
יום מרתק צפוי למאות המשתתפים שאישרו הגעתם. להלן "טעימה" מתוך האג'נדה המתוכננת:
• הזדמנות לפגוש את נתן גביש, סמנכ"ל פיתוח עסקי ב-Salesforce, שיציג את התפתחותה של Salesforce בשוק הישראלי במהלך השנים האחרונות
• איתי ביכלר מבית ההשקעות IBI יספר על התועלות של Salesforce בארגון פיננסי והמשמעויות הרגולטוריות הנלוות.
• עמי בן דרור, מנהל מערכות המידע ב-LiveU, יספר מניסיון החברה על ההטמעה המהירה בה של מערכת ה-Service.
• ארבל זיידל מטבע, ענקית התרופות, יספר כיצד בחרה החברה להיעזר בתשתית ה-force.com.
• ז'אן פיליפ, סגן נשיא למכירות Salesforce Marketing Cloud לאזור דרום אירופה והמזרח התיכון, יספר על פתרונות ה-Digital Marketing החדשים של Salesforce.
בחלקו השני של היום יתפצלו המשתתפים לשני מסלולים, בהתאם לתחומי העניין הרלוונטיים להם. מסלול אחד יעסוק ב-CRM והמסלול השני – ב-Digital Marketing. במסלולים ירצו לקוחות החברה (נובה, מגדלאור ואחרים) וכן יודגמו חידושים במודולים של מערכת Salesforce.
הכנס יינעל בארוחת צהריים במסעדת דן פנורמה.
ServiceWise יישומים עסקיים מספקת שירותי ייעוץ ויישום בתחום ה-CRM לניהול קשרי לקוחות ומערך השירות בארגון. לחברה, שהינה Gold Cloud Alliance Partner של Salesforce, מובילת קטגוריית SaaS CRM בעולם, ניסיון רב בהטמעת המערכת בארגונים בכל סדר גודל. בין לקוחותיה חברות מתחומים מגוונים במשק, לרבות היי-טק, וכן ארגונים ללא כוונת רווח.
כל זה והפתעות נוספות – מחר בוועידה.