לקראת אירוע | תדיראן טלקום, 15 בדצמבר – "חוויית הלקוח בעולם הדיגיטל"
מערכת ININ הינה מהמובילות בעולם לניהול מוקדי שירות לקוחות ומהווה פתרון חדשני לעולם המולטימדיה ורב ערוציות.
תדיראן טלקום, המשווקת הבלעדית של Interactive Intelligence בישראל, תקיים ביום ב', 15 בדצמבר, כנס בכירים ייחודי בהשתתפות הארי ברג, מנהל הפיתוח העסקי של Interactive Intelligence באזור EMEA, שיספר איך ניידות וענן משפיעים על עולם שירות הלקוחות.
כמו כן, יחשוף לזק ווינבסקי, מהנדס פתרונות תקשורת בכיר של Interactive Intelligence, את מפת הדרכים של החברה ואת השפעת עולמות הדיגיטל והרב ערוציות על חוויית השירות של הלקוח.
עוד תשתתף בכנס אודה-יה כלפון, סמנכ"ל השירות של קבוצת דיוויד שילד, שתרצה על מוקד השירות כהזדמנות ליצירת אינטראקציה עסקית עם הלקוח.
את נושא "חוויית הלקוח" תדגים תדיראן טלקום הלכה למעשה גם במבנה הכנס, שייחתם בסדנת יין ייחודית לבכירים המשתתפים.