אמזון מאיימת: נוציא את ניסויי המל"טים מחוץ לארצות הברית

החברה יוצאת נגד הרגולטור, שמתמהמה במתן אישורים לביצוע ניסויים בסביבות חיצוניות, מחוץ למעבדה שלה בקרבת סיאטל

האם החוזה נתפר בעבורה? AWS

אמזון (Amazon) כועסת: במכתב ששלחה למינהל התעופה הפדרלי של ארצות הברית מאיימת החברה כי תסיט את ניסויי המשלוחים במל"טים זעירים אל מחוץ לגבולות ארצות הברית אם לא תקבל במהרה אישורים מהרגולטורים האמריקניים, שיאפשרו לה ניסויים בסביבות חיצוניות, מחוץ למעבדה – כך פורסם בוול-סטריט ג'ורנל (Wall Street Journal).

ענקית הקמעונות האמריקנית כבר החלה לבצע ניסויים "במדינות אחרות שיש בהן סביבה רגולטורית תומכת יותר לחדשנות בנושא מל"טים זעירים", ציינה אמזון במכתב, שנכתב על ידי סגן הנשיא למדיניות ציבורית גלובלית, פול מייזנר.

יצוין כי אמזון ביקשה אישורים עוד ביולי השנה לבצע ניסויים במל"טים בסביבות חיצוניות בקרבת סיאטל, שם יש לה מעבדות מחקר ופיתוח שחוקרות את הטכנולוגיה, אולם מינהל התעופה הפדרלי עדיין מתמהמה במתן האישורים. המל"טים הם חלק מטכנולוגיות חדשניות שונות שחוקרת אמזון כדי לרסן את עלויות המשלוח הגדלות וכדי להתחרות טוב יותר מול חנויות יצרן במשלוח מהיר של מוצרים.

לטענת החברה, הניסויים האלה חשובים ביותר לצורך פיתוחה של תוכנית "Prime Air" שלה, שמטרתה לעשות שימוש במל"טים זעירים כדי לבצע משלוחים תוך 30 דקות או פחות. אמזון ציינה כי היא מעדיפה לבצע את המשלוחים הללו בשטחי ארצות הברית.

"אם לא נקבל אישור לניסויים בארצות הברית, ניאלץ להרחיב את שטחי המחקר והפיתוח של Prime Air בחו"ל", כתב מייזנר.

משמעות האיום של אמזון, אם ימומש, היא איבוד משרות, שכן לדברי החברה, חטיבת Prime Air שלה צפויה לקלוט מאות משרות של מהנדסים ומדענים חוקרים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים