חוויות מעולם הידע – חלק א'

שחר בן עמי, מנכ"ל KMS lighthouse מקבוצת אמן, בפתיחת הכנס

חברת KMS lighthouse מקבוצת אמן ערכה באחרונה את הכנס השנתי שלה. האירוע החגיגי התקיים במתחם סטוקו בתל אביב, בהשתתפות כ-100 מלקוחות ושותפי החברה, תחת הכותרת Transforming Customer Experience by Means of Knowledge.

מנכ"ל החברה, שחר בן עמי, פתח את היום וסיפר לבאים כי "2015 תהיה השנה הראשונה בה תחום ניהול הידע במרכזי שירות יעבור מהפכה ויתחילו המעשים ולא הדיבורים עליו, בדגש על תחום השירות העצמי. המטרה שלנו היא לא לסייע לנציגי השירות לאחזר מידע מהר יותר, אלא לאפשר להם להעניק להם KDE, חוויית שירות מוכוונת ידע. אם נצליח לעשות זאת, בסופו של דבר נגיע למצב של הגדלת השירות העצמי".

שחר בן עמי, מנכ"ל KMS lighthouse מקבוצת אמן, בפתיחת הכנס

שחר בן עמי, מנכ"ל KMS lighthouse מקבוצת אמן, בפתיחת הכנס

בהמשך היום שמעו אורחי הכנס הרצאות על חדשנות בעולם הידע מפי עודד כנען מאמדוקס ישראל והנגשת ידע באתרים באמצעות Ask!Don’t Search, סיפור לקוח על שדרוג מוקדי שירות ועוד. כמו כן, הם נחשפו למגוון הפתרונות החדשים שהציגה החברה באירוע, ביניהם Lighthouse Touch, אפליקציית טאבלט לחנויות, ו-Lighthouse Engage, אפליקציית סמארטפון להפיכת עובדי החברה לשגריריה.

מימין: יהודה ברדיני ממינהלת המידע בבנק מזרחי-טפחות; סשה קורוסטישבסקי, מהנדס תמיכה ב-KMS lighthouse; ורוני מדרר, תומך טכני ומנהל בסיס נתונים ב-KMS lighthouse

מימין: יהודה ברדיני ממינהלת המידע בבנק מזרחי-טפחות; סשה קורוסטישבסקי, מהנדס תמיכה ב-KMS lighthouse; ורוני מדרר, תומך טכני ומנהל בסיס נתונים ב-KMS lighthouse

מימין: עמי עיני, אחראי פרויקטים ובקרה במערך האמבולטורי בבית החולים איכילוב; שרה ברנשטיין, סגנית מנהלת המערך האמבולטורי בבית החולים איכילוב; ואנה שפושניק, מנהלת הידע בבית החולים

מימין: עמי עיני, אחראי פרויקטים ובקרה במערך האמבולטורי בבית החולים איכילוב; שרה ברנשטיין, סגנית מנהלת המערך האמבולטורי בבית החולים איכילוב; ואנה שפושניק, מנהלת הידע בבית החולים

מימין: בן פסטרנק, מנכ"ל קבוצת אמן, וניר לביאון, סמנכ"ל המכירות של KMS lighthouse

מימין: בן פסטרנק, מנכ"ל קבוצת אמן, וניר לביאון, סמנכ"ל המכירות של KMS lighthouse

מימין: נגה כהן, מנהלת השיווק של KMS lighthouse; מיכל גרוטס, מנהלת השיווק והמרקום של קבוצת אמן; ומיטל ביטון, מנהלת מכירות ישראל ב-KMS lighthouse

מימין: נגה כהן, מנהלת השיווק ב-KMS lighthouse; מיכל גרוטס, מנהלת השיווק והמרקום בקבוצת אמן; ומיטל ביטון, מנהלת מכירות ישראל ב-KMS lighthouse

המשך יבוא…

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים