חוויות מעולם הידע – חלק א'
חברת KMS lighthouse מקבוצת אמן ערכה באחרונה את הכנס השנתי שלה. האירוע החגיגי התקיים במתחם סטוקו בתל אביב, בהשתתפות כ-100 מלקוחות ושותפי החברה, תחת הכותרת Transforming Customer Experience by Means of Knowledge.
מנכ"ל החברה, שחר בן עמי, פתח את היום וסיפר לבאים כי "2015 תהיה השנה הראשונה בה תחום ניהול הידע במרכזי שירות יעבור מהפכה ויתחילו המעשים ולא הדיבורים עליו, בדגש על תחום השירות העצמי. המטרה שלנו היא לא לסייע לנציגי השירות לאחזר מידע מהר יותר, אלא לאפשר להם להעניק להם KDE, חוויית שירות מוכוונת ידע. אם נצליח לעשות זאת, בסופו של דבר נגיע למצב של הגדלת השירות העצמי".
בהמשך היום שמעו אורחי הכנס הרצאות על חדשנות בעולם הידע מפי עודד כנען מאמדוקס ישראל והנגשת ידע באתרים באמצעות Ask!Don’t Search, סיפור לקוח על שדרוג מוקדי שירות ועוד. כמו כן, הם נחשפו למגוון הפתרונות החדשים שהציגה החברה באירוע, ביניהם Lighthouse Touch, אפליקציית טאבלט לחנויות, ו-Lighthouse Engage, אפליקציית סמארטפון להפיכת עובדי החברה לשגריריה.
המשך יבוא…
תגובות
(0)