ב-FBI מגייסים סוכנים מיוחדים לעבירות סייבר

על פי המודעה שפורסמה, הסוכנים המיוחדים שיגויסו יעסקו ב-"חקירות מגוונות של עבירות היי-טק, ובכלל זה מתקפות טרור המבוססות על טכנולוגיות סייבר, פריצות למחשבים ותרמיות שונות המתבצעות במרחב הקיברנטי"

בואו נתחיל בזה שתשמרו על סודיות. אילוסטרציה: BigStock

ב-FBI מבקשים לגייס סוכנים מיוחדים שיילחמו בעבירות סייבר – על פי מודעת דרושים שפרסמה הסוכנות. בין הכישורים הנדרשים: מיומנויות טכניות גבוהות במחשבים, דוגמת ניתוח של קוד זדוני, מודיעין דיגיטלי ופריצה "אתית" למחשבים.

נוכח העלייה הגוברת במספר התקריות של עבירות המחשב, דוגמת הפרשה של אולפני הקולנוע של סוני (Sony), אין זה מפתיע שב-FBI מבקשים להרחיב את מאגר הסוכנים המתמחים במחשבים ובטכנולוגיות סייבר.

"תחום הסייבר ממלא תפקיד בכל ההיבטים של פעילותנו – מלוחמה בטרור וחקירות פליליות ועד מתקפות סייבר דוגמתן חווינו כבר בעבר" אמר רוברט אנדרסון הבן, עוזר בכיר למנהל המחלקה לפלילים, סייבר, תגובה ושירותים של ה-FBI. "משום כך אנו מבקשים לגייס לארגון שלנו אנשים מתאימים".

על פי המודעה שפורסמה, הסוכנים המיוחדים שיגויסו יעסקו ב-"חקירות מגוונות של עבירות היי-טק, ובכלל זה מתקפות טרור המבוססות על טכנולוגיות סייבר, פריצות למחשבים ותרמיות שונות המתבצעות במרחב הקיברנטי". הסוכנים "יפעלו כנגד מתקפות שעלולות לפגוע בביטחון הלאומי, בקניין הרוחני או בתשתיות הפיזיות, הכלכליות והאלקטרוניות של ארצות הברית", צוין במודעה.

המועמדים המתאימים צריכים להיות בגילאי 23 עד 37, ואם יתקבלו הם יידרשו לעבור הכשרה יסודית במשך 19 שבועות באקדמיה של ה-FBI בקוונטיקו שבווירג'יניה. לאחר מכן הם ישובצו במשרדים שונים של ה-FBI ברחבי ארצות הברית.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים