תוכן שיווקי

קבוצת ויולה השיקה בלוג חדשני בשם Viola Notes

13/01/2015 18:10
דניאל כהן, שותף כללי בכרמל ונצ'רס

קבוצת ויולה, קבוצת ההשקעות הפרטית הממוקדת בחברות טכנולוגיה, הודיעה על השקת בלוג חדשני בשם Viola Notes. הבלוג יחשוף מידע מגוון ומעניין ממאגר הידע האדיר של מומחי הקבוצה. זאת, במטרה להגביר את השקיפות ולייצר שיח שיסייע בהעצמתן ובצמיחתן של חברות טכנולוגיות.

קבוצת ויולה מנהלת כשני מיליארד דולר ומורכבת מארבע קרנות עצמאיות: כרמל ונצ'רס – קרן הון-סיכון, ויולה קרדיט – קרן למתן הלוואות, ויולה פרייבט אקוויטי – קרן צמיחה ורכישה, ו-ויולה פרטנרס – קרן השקעות.

דניאל כהן, שותף כללי בכרמל ונצ'רס, ציין כי "הצוות שלנו בקבוצת ויולה כולל אנשים מנוסים ביותר, שעוסקים כבר שנים רבות בליווי יזמים ומנהלים ובבניית חברות גדולות, ואנחנו שמחים מאוד לחלוק את התובנות שלנו עם קהילת ההיי-טק הרחבה בארץ ובחו"ל. אני סבור שיש מקום בבלוגוספירה הישראלית לאפשר למעורבים בקהילה העסקית לשוחח על נושאים שרלוונטיים במיוחד לתעשייה הישראלית. הבלוג החדש הוא פלטפורמה לשיתוף תובנות כאלה ולהעלאת דיונים בנושאים מקומיים".

הילה שיטרית נסים, מנהלת השיווק של קבוצת ויולה

הילה שיטרית נסים, מנהלת השיווק של קבוצת ויולה

הבלוג Viola Notes נכתב בשפה האנגלית ומיועד ליזמים ולאנשי עסקים בארץ ובחו"ל. הוא יציג את הטרנדים בתחום ויעסוק בנושאים שקשורים לסטארט-אפים, צמיחה עסקית, השקעות ועוד. בנוסף, יעלו בבלוג פוסטים שימושיים, בסגנון "How to".

מומחי קבוצת ויולה יהיו הכותבים המרכזיים בבלוג, אך הוא יכלול גם שורה מרשימה של כותבים אורחים מקרב כ-100 חברות הפורטפוליו של ויולה, כמו גם מומחים בינלאומיים נבחרים.

הילה שיטרית נסים, מנהלת השיווק של קבוצת ויולה, אמרה כי "מאז ומתמיד אנחנו נוהגים לחלוק תובנות עם חברות הפורטפוליו שלנו והקהילה הקרובה אלינו, אך מצאנו לנכון להקים פורום שבו יוכל ליהנות מהניסיון הקולקטיבי הזה גם קהל רחב יותר בקהילה הטכנולוגית. השקה של אתר תוכן כזה היא צעד מתבקש מבחינתנו, במיוחד בהתחשב בערך הרב של תוכן איכותי ומקורי בימים אלה".

הבלוג החדשני Viola Notes ינוהל על ידי נויה ליזור, מנהלת התוכן של קבוצת ויולה, שהצטרפה באחרונה לקבוצה במטרה להתמקד בניהול התוכן. ליזור היא ישראלית במקור שחיה 20 שנים באוסטרליה ובמהלכן עבדה במגוון תפקידי קריאייטיב ועריכת תוכן בתחום הפרסום. בתפקידה האחרון בסידני עבדה בקבוצת מקאן העולמית. מאז שובה ארצה לפני כשש שנים מילאה תפקידי שיווק בכירים בסטארט-אפים שונים.

אירועים קרובים