אמת מחשוב הטמיעה מערכת של CA באקס ליבריס; ההיקף: מאות אלפי שקלים

הטמעת מערכות CA הביאה ליכולת לנהל ולחשוף באופן מאובטח את ממשקי ה-API ברשת המפתחים שהושקה באחרונה ● הפתרון הוטמע במטרה לקדם שיתוף פעולה וחדשנות בפיתוח יישומים ארגוניים

אקס ליבריס

אמת מחשוב הטמיעה מערכת של CA באקס ליבריס (Ex Libris), בפרויקט שהחל והסתיים ברבעון האחרון של 2014. היקפו הכספי של הפרויקט לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בשוק העריכו אותו במאות אלפי שקלים.

אקס ליבריס, ספקית גלובלית של פתרונות תוכנה כשירות (SaaS) מבוססי ענן למיכון ספריות אקדמיות, פותחת בצורה מאובטחת גישה לממשקי ה-API. זאת, באמצעות CA API Gateway ו-CA API Developer Portal.

הטמעת מערכות CA הביאה ליכולת לנהל ולחשוף באופן מאובטח את ממשקי ה-API ב-Developer Network (רשת המפתחים), שהושקה באחרונה. הפתרון של CA הוטמע במטרה לקדם שיתוף פעולה וחדשנות בפיתוח יישומים ארגוניים.

עם יותר מ-5,500 לקוחות ברחבי העולם, פתרונות התוכנה של אקס ליבריס מאפשרים למוסדות לנהל את ההדפסה, החומרים והתהליכים של הספרייה הדיגיטלית והמקוונת, ומאפשרים למשתמשים לגלות ולקבל מידע במהירות ובקלות, בכל עת ובכל מקום. אקס ליבריס השיקה את רשת המפתחים – פלטפורמה הנגישה ללקוחות ולקהילת המפתחים – במטרה לאפשר שיתוף פעולה, שיתוף מידע ופיתוח יישומים חדשים המשתלבים ומשלימים את פתרונות אקס ליבריס. פתרונות CA שהוטמעו מאפשרים לחשוף באופן מאובטח את ממשקי ה-API ביישומים הארגוניים שלה ולהקל את הגישה למפתחים.

לדברי שלמה סנדרס, מנמ"ר אקס ליבריס, "הפרויקט הרחיב את הפוטנציאל לשיתוף פעולה והתנסות בקרב קהילת הלקוחות שלנו. כספקית של פתרונות מבוססי ענן, חשוב ללקוחות שלנו לבנות בקלות, לנהל ולשתף באופן מאובטח מספר רב של יישומים ושירותים ב-Developer Network שלנו. כעת, הם יכולים להרחיב את שירותי הספרייה, תוך אינטגרציה הדוקה עם יישומי מובייל, מערכות ניהול למידה, פורטלים לתלמידים, מאגרים מוסדיים ומערכות של ספקים אחרים".

סנדרס הוסיף כי "רשת המפתחים של אקס ליבריס תוכננה ונבנתה בפרק זמן קצר, והיא מאפשרת לקהילת המפתחים של החברה למצוא, לחקור ולאפשר שימוש בר שליטה, בר ניהול ומאובטח של ממשקי ה-API שלה. כמו כן, היא מאפשרת למפתחים לשתף פעולה באמצעות דיונים ובלוגים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים