אווייה תרכוש חטיבה של נורטל תמורת 900 מיליון דולרים

החטיבה - Enterprise Solutions - מספקת מערכות טלפון קווי ללקוחות ברחבי העולם ● ב-2008 הסתכמו הכנסותיה ב-2.4 מיליארד דולרים ● כדי לזכות במכרז נדרשה אווייה כמעט להכפיל את גובה הצעתה, שעמדה בתחילה על 475 מיליון דולרים

אווייה (Avaya) זכתה במכרז לרכישת חטיבת Enterprise Solutions של נורטל (Nortel). כדי לזכות במכרז נדרשה החברה להעלות את גובה הצעתה מ-475 מיליון דולרים ל-900 מיליון. זאת, לאחר שברגע האחרון התקבלה הצעה נוספת מסימנס (Siemens), שאליה הצטרפה חברת ההשקעות Gores Group LLC.

חטיבת Enterprise Solutions מספקת מערכות של טלפון קווי ללקוחות ברחבי העולם, וב-2008 הסתכמו הכנסותיה ב-2.4 מיליארד דולרים. ביולי הגישה אווייה הצעת רכש בסכום של 475 מיליון דולרים, אך בשבוע שעבר הגיעה הצעה נוספת מגורם חדש, וכעת התברר, כי מדובר היה בחברות סימנס ו- Gores. נורטל, אשר נמצאת מאז ינואר בהליכים של פשיטת רגל, הודיעה, כי היום (ג') תכונס ישיבה לאישור הרכישה, שבה ישתתפו נציגי הרשויות הרלבנטיות מארה"ב וקנדה.

נשיא החטיבה הנרכשת, ג'ואל הקני, בירך על העסקה: "במהלך הכנת התוכניות למיזוג נוסיף לפעול כרגיל ולסייע ללקוחותינו. נוודא שלקוחותינו יוכלו להפיק את המרב מהשקעתם בציוד של נורטל ומהיתרונות שבשילוב המוצרים והשירותים של החברה עם אלו של אווייה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים