בני שלומאי, mPrest: "סיפקנו לחברת החשמל מערכת לאינטגרציה ולשליטה ב-300 אתרים בישראל"

"התמונה האינטגרטיבית והשילוב בין המערכות השונות בחברה משפרות את התהליכים בארגון ואת ניהולם", אמר שלומאי, מנהל חטיבת מכירות ושיווק בחברה

בני שלומאי, מנהל חטיבת המכירות והשיווק של mPrest. צילום: קובי קנטור

"סיפקנו לחברת החשמל מערכת שמאפשרת אינטגרציה ושליטה על אלפי חיישנים, ב-300 אתרים ברחבי ישראל, בהיררכיה על בסיס הרשאות וחוקים שייקבעו על ידי המשתמש, בזמן אמיתי ותוך שילוב בין כל המרכיבים והתהליכים בארגון", כך אמר בני שלומאי, מנהל חטיבת המכירות והשיווק של mPrest.

שלומאי דיבר בכנס אינטרנט של הדברים 2015, שנערך היום (ה'), בהפקת אנשים ומחשבים, ב-yes Planet בראשון לציון. הנחו את הכנס פלי הנמר, יזם ומנהיג אנשים ומחשבים, ויהודה קונפורטס, העורך הראשי של הקבוצה.

שלומאי הציג את מערכת "שריג מידע", שפותחה במשותף עם אנשי ה-IT ויחידת הביטחון הארצית של חברת החשמל. מדובר במערכת לניהול בסיסי נתונים רבים שמתקבלים ממערכות האבטחה של הארגון. שלומאי ציין כי היא מיועדת לחברות תשתית בעלות מערכות רבות, מגוונות ושנדרשות להגיב בצורה יעילה לאירועים מורכבים – בשגרה ובחירום.

על פי שלומאי, "מערכת שריג מידע בנויה בארכיטקטורה ייחודית המאפשרת חיבור של מערכות ואמצעים רבים מאוד, ללא מגבלה של קישורים או של כמות נתונים. היא מאפשרת את החיבור באמצעות שכבת תוכנה גנרית, שמנרמלת את המידע מהמערכות השונות לכדי מידע אחיד וסטנדרטי, בו ניתן לטפל בצורה חכמה ויעילה".

"המערכת מייצרת יכולת שליטה ובקרה משופרת על האמצעים השונים לאבטחה שברשות הארגון", ציין שלומאי. "היא מאפשרת לבצע ניתוח של מצבי שגרה וקיצון, ולייצר אנליטיקה וסטטיסטיקות חוצות מערכים וארגון".

mPrest, הסביר, "פיתחה תשתיות גנריות למערכות שליטה ובקרה. המערכת שהותקנה בחברת החשמל מאפשרת גמישות לשינויים, אדפטיביות, הזנה של חוקים חדשים, שילוב ממשקים ומערכות נוספות, ושינויי תפעול על ידי אנשי חברת החשמל, ללא שינויי תוכנה ובזמן אמיתי. כך יכולה החברה להתאים את המערכת לתפישות ההפעלה המתעדכנות שלה, למגוון החיישנים ולשינויים הנדרשים".

הוא סיכם בציינו כי "התמונה האינטגרטיבית והשילוב בין המערכות השונות בחברת החשמל משפרות את התהליכים בארגון ואת ניהולם. התועלות התקבלו בכמה מימדים: חסכון כספי מיידי בתחומי החומרה והתוכנה, מיידיות הפרויקט – הוא הסתיים בתוך שבועות ספורים, וגמישות ללקוח הסופי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים