ג'יני רומטי, יבמ: "הכול יהפוך להיות כשירות – תשתית, פלטפורמה ואבטחה"

"כל אלה נדרשים כדי להקים מערכות מסחר דיגיטליות ובתחום זה יש יתרון לענן היברידי", אמרה מנכ"לית יבמ בכנס השותפים של החברה

ג'יני רומטי, מנכ"לית יבמ. צילום: פלי הנמר

"הכול יהפוך להיות כשירות: תשתית, פלטפורמה ואבטחה – כל אלה נדרשים כדי להקים מערכות מסחר דיגיטליות. בתחום זה יש יתרון לענן היברידי", כך אמרה מנכ"לית יבמ (IBM), ג'יני רומטי, בכנס השותפים IBM Partnerworld, שעורכת השבוע החברה בלאס וגאס.

היא דיברה על השינויים שעוברים בימים אלה על החברה ואמרה כי "אנחנו מבצעים בימים אלה את השינויים, יחד עם השותפים, כפי שעשינו בעבר". לדבריה, "טרנספורמציות של חברות גדולות הן תמיד מאתגרות, אבל 2014 הוכיחה שאנחנו בכיוון הנכון. טרנספורמציות תמיד היו טובות רק במבט לאחור".

"הבידול שלנו הוא המפתח להצלחה בשוק הצפוף", הוסיפה רומטי. "בשנת 2014 השגנו התקדמות עצומה בשינוי פניה של יבמ. עשינו שינוי גדול בתחום החומרה, כדי לעבור לתחומים בהם יש ערך גבוה. מכרנו את עסקי השרתים מבוססי X86 ללנובו (Lenovo) והעברנו את ייצור השבבים למיקור-חוץ. נשקיע שלושה מיליארד דולר בפיתוח הדור הבא של השבבים. התקדמנו בתחום השרתים והאחסון מבוסס Power ולפני כמה שבועות ביצענו הכרזה על מיינפריים חדש המותאם לעידן הנייד – הוא מכיל  מערכות אבטחה ומניעת הונאות בתוכו, כך שניתן יהיה למנוע אותם ולא רק לאתר אותם בדיעבד".

רומטי המשיכה ופירטה את ההתפתחויות ביבמ בשנה החולפת, ובראש ובראשונה השותפויות עם אפל (Apple) בתחום הניידות, טוויטר (Twitter) בתחום הנתונים וסאפ (SAP) בתחום הרצת המערכות שלהם על גבי הענן של יבמ. "שמרנו על מקומנו כמותג מספר אחת ב-B2B. עבורי, 2014 הוכיחה שיש לנו את האסטרטגיה הנכונה, בכיוון הנכון".

לדבריה, "המגמות שעוברות על יבמ מארגנות מחדש את השוק. בעוד שהאג'נדה של האחרים מושפעת מהטכנולוגיה, אנחנו מתמקדים בצרכים של הלקוחות ועושים זאת באמצעות טכנולוגיות כדוגמת Big Data ומערכות אנליטיקה. זו לא טכנולוגיה אלא מכשיר לביצוע טרנספורמציה של תעשיות ומקצועות. זה כמו משאב טבע והוא לא שווה כלום אם לא משתמשים בו נכון".

"אנחנו מביאים דברים שונים", אמרה רומטי. "יבמ יכולה לארגן נתונים בלתי מובנים ממקורות שונות, לנתח את העבר ולחזות את העתיד, וכן להמליץ מה לעשות כדי להתקדם לקראת הצרכים העתידיים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים