תוכן שיווקי
לקראת כנס Salesforce השנתי של One1, יום ד' 25 בפברואר, yesPlanet, ראשון לציון

סמי כהן, One1Link: "אנו השותף היחיד של Salesforce בישראל הפועל גם בתחום ה-CRM בענן וגם בתחום הפלטפורמה לחברות תוכנה"

17/02/2015 19:30
סמי כהן, CTO, חטיבת ה-Salesforce של קבוצת One1

"מאות אלפי ארגונים בעולם, מכל גודל ומכל מגזר תעשייה, עברו לענן של Salesforce, ולאחרונה אנו עדים למגמה דומה גם בישראל, שרק הולכת וגוברת. מקבלי ההחלטות בארגונים, בין אם אלה מנמ"רים ובין אם מנהלי שיווק או שירות לקוחות, מבינים את היתרונות הטמונים בגמישות ובפונקציונליות העשירה של Salesforce, ואנחנו נמצאים במקום הנכון ובזמן הנכון, עם היכולות והניסיון הנדרשים כדי לספק ערך לכל אותם ארגונים", כך אומר סמי כהן, ה-CTO של One1Link חטיבת ה-Salesforce של קבוצת One1, בראיון לאנשים ומחשבים.

מה ההבדל בין Salesforce לבין מערכות CRM אחרות?
"ההבדל המרכזי הוא פשוט הפלטפורמה של Salesforce, על עושר הפונקציונליות שלה. Salesforce הפכה להיות פלטפורמה לפיתוח אפליקציות בענן, גם אפליקציות שאינן קשורות לתחום ה-CRM. מעבר ליכולות ה-CRM שגם המתחרים מציעים כיום, מדובר למעשה בפלטפורמה עשירה לבניית אפליקציות, שכל הזמן משתדרגת ומשתכללת. בזכות תשתית הענן וה-Multitenancy, כלומר שכל הלקוחות יושבים על אותה טכנולוגיה ואותן התשתיות, השדרוגים נערכים באופן שקוף ללקוח וזמינים באופן מלא ומיידי לכולם".

אילו שדרוגים נערכו בפלטפורמה?
"לפני כמה שנים נוסף לפלטפורמה ממד של Social & Collaborative, שהוא Chatter. השימוש ב-Chatter מאפשר לארגונים לחבר בין כל העובדים, השותפים והלקוחות בצורה אינטואיטיבית וידידותית מאוד לשימוש. באופן זה, הפלטפורמה מאפשרת ליצור קבוצות עבודה שמגבירות את היעילות, לחלוק מסמכים, להיוודע לשינויים ובעיקר להיות קשובים ומחוברים בצורה טובה יותר ללקוחות הארגון".

"ב-2013 השיקה Salesforce פלטפורמת מובייל שלוקחת את האפליקציה שפותחה בגרסת WEB עם כל היכולות, הגמישות, ההתאמה לצורכי הארגון והתהליכים העסקיים, ומנגישה אותו למשתמש גם במכשירים ניידים, סלולריים וטאבלטים. בכך, פלטפומת Salesforce מעניקה אפשרות להרחיב את כל היכולות למכשירים ניידים בארגון ומחוצה לו, עם ממשק גמיש ונוח המעניק חוויית משתמש טובה ומזמינה".

"השנה הציגו גם את Lightning, שמאפשר לבנות אפליקציות דסקטופ ומובייל בצורה מהירה בעזרת Lightning Builder. תכונה זו מבססת עוד את Salesforce כפלטפורמה גמישה ועתירת יכולות עבור ארגונים מכל מגזר או גודל".

עם כ-200 אלף לקוחות וכ-4 מיליון משתמשים מנויים ברחבי העולם, הפלטפורמה הייחודית של Salesforce מביאה הצלחה לארגונים שמאמצים אותה ללא קשר לגודלם או לתחום פעילותם. הפתרונות של Salesforce משרתים ארגונים וחברות בכל סדר גודל ובכל תחום, מסטארט-אפ קטן ועד לחברות ענק המעסיקות מאות אלפי עובדים.

One1Link, חטיבת ה-Salesforce של קבוצת One1, הינה מובילה טכנולוגית בתחום ה-Salesforce בישראל, עם למעלה מ- 300 פרוייקטים ולקוחות ממגזרי תעשייה שונים, הממנפים את מכלול הפתרונות הכלולים בפלטפורמה. One1Link מספקת שירותי ייעוץ, פיתוח, אינטגרציה, יישום והטמעה ללקוחות Salesforce בישראל, והיא החברה היחידה בישראל שהינה שותף של Salesforce הן בתחום ה-Cloud Alliance Partner CRM  והן בתחום הפלטפורמה עבור חברות תוכנה (ISV Partner).

ב-25.2.2015 ייערך ב-yesPlanet בראשון לציון כנס ה-Salesforce השנתי של קבוצת One1, שייקרא "One1 Link To Your Customer". בכנס יוצגו החידושים האחרונים בעולם הפתרונות של Salesforce ויתארחו בו מיטב המומחים של חברת One1Link, לצד אורחים מישראל ומחו"ל. הכנס ידון ב-Salesforce כפתרון לעולם המכירות, שירות הלקוחות והפורטלים הארגוניים, וכן בפתרונות Salesforce כפלטפורמת ענן ארגונית וכפלטפורמה טכנולוגית ושיווקית לחברות תוכנה (ISV's). יוצגו סיפורי לקוחות שידגימו מינוף מוצלח של Salesforce למימוש תהליכים עסקיים מגוונים במגזרי התעשייה השונים.


לפרטים נוספים והרשמה לכנס – לחצו כאן

אירועים קרובים