מספר החברים בפייסבוק הגיע למספר תושבי ארצות הברית – כ-300 מיליון

קרוב ל-4% מתושבי כדור הארץ משתמשים ברשת החברתית, 90 מיליון מהם בארצות הברית ● בפייסבוק מתכוונים לנסות ולהגדיל את מספר הגולשים באתר, כשלדברי מארק זוקרברג, המנכ"ל, המטרה היא "לקשר בין כולם" ● החברה השיקה גרסה קלה יותר של האתר, לגולשים שמסתפקים בכלים ושירותים בסיסיים של פייסבוק, אך מעוניינים בקצב גלישה מהיר יותר ובשימוש קל יותר

פייסבוק (Facebook) ממשיכה להתפשט: מהודעה שפרסמה הרשת החברתית עולה, כי מספר המשתמשים בה מגיע ברחבי העולם ל-300 מיליון – קרוב ל-4% מתושבי כדור הארץ, ומספר דומה למניין התושבים בארצות הברית. עוד מסרה החברה שכ-30% מגולשיה, כ-90 מיליון, גולשים ממדינה זו.

כצפוי, בפייסבוק לא מסתפקים במספר הגולשים הנוכחי שלהם, ומתכוונים לעשות צעדים להמשך ההתרחבות. "מספר החברים גדול אמנם, אבל אנחנו רק בתחילת הדרך אל היעד – לקשר את כולם", כתב מארק זוקרברג, מנכ"ל פייסבוק, בהודעה שפרסם ביום ג' בבלוג של האתר.

החברה השיקה בשבוע שעבר את Facebook Lite – גרסה קלה יותר של האתר, בניסיון למשוך לרשת החברתית גולשים שמסתפקים בכלים ושירותים בסיסיים שלה, אך מעוניינים בקצב גלישה מהיר יותר ובשימוש קל יותר. הגרסה נכנסה כבר לשימוש בארצות הברית ובהודו. הנהלת פייסבוק ביקשה מהמשתמשים לשלוח לה טפסי משוב על החברה החדשה, מתוך מגמה להוסיף לה בשבועות הקרובים עוד תכונות.

זוקרברג הודה, כי כדי להגדיל את שיעור החדירה של האתר, חייבת הרשת החברתית, שסובלת לא אחת מתקלות והשבתות, לשפר את ביצועי האתר ועמידותו. "אנו מבקשים להקל ככל האפשר על תושבי העולם להתחבר לרשת, והאתר חייב להפגין ביצועים טובים יותר, ויעילות רבה יותר, במהלך הצמיחה", הוסיף.

עוד כתב זוקרברג, כי "ניצבים בפנינו אתגרים חשובים ומהנים, המחייבים חשיבה מחודשת בכל הנוגע למערכות הנוכחיות. מבחינת היחס בין מספר המהנדסים למספר המשתמשים, אחראי כיום כל מהנדס על מיליון בני אדם".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים