אינסטגרם השיקה מודעות מסוג 'קרוסלה'
המודעות החדשות יציגו מספר תמונות ויוצגו בשלב הראשון בארצות הברית בלבד
המפרסמים יוכלו להציג מעתה באפליקציית אינסטגרם (Instagram) למכשירים ניידים מודעות שכוללות מספר תמונות. המשתמשים יוכלו לעבור בין התמונות שבמודעה בהחלקת אצבע על צג הטלפון. המודעות החדשות יוצעו בשלב ראשון בארצות הברית בלבד, במסגרת שיתוף פעולה עם מספר סוכנויות פרסום.
הרעיון מאחורי המודעות החדשות הוא לאפשר ליצרניות רכב למשל, להמחיש תכונות שונות של הרכב במספר תמונות, עם קישור לאתר היצרנית.
אינסטגרם נרכשה בשנת 2012 על ידי פייסבוק (Facebook) תמורת מיליארד דולר, וכיום מונה השירות 300 מיליון משתמשים. בשנת 2013 החל השירות להציע פרסום של מודעות תמונה ובשנה שעברה נוספו מודעות וידאו. על פי מנהלי החברה, שילוב המודעות נעשה בקצב מתון, כשהיעד העיקרי הוא להגדיל את מספר המשתמשים.
תגובות
(0)