הערכה: קצב האימוץ של USB 3.0 יגיע עד 2012 ל-70%

חברת In-Stat צופה, כי אחוז אימוץ דומה צפוי הן בשוק המחשבים הניידים והן בלוחות האם שמיועדים למחשבים שולחניים ● לפי ההערכות, ב-2013 יהיו יותר מ-200 מיליון כונני אחסון המבוססים על זיכרון הבזק (Flash) מצוידים ב-USB 3.0 ● עם זאת, בחברה מציינים, כי אם עלות הממשק החדש תהיה נמוכה – ייתכן שאחוז האימוץ יעבור את ההערכות שלה

70% מהכוננים הקשיחים החיצוניים יהיו מצוידים במחבר USB 3.0, התקן החדש של ממשק החיבור הפופולרי, עד 2012 – כך עולה מהערכה שפרסמה חברת המחקר In-Stat. החברה צופה, כי אחוז אימוץ דומה צפוי הן בשוק המחשבים הניידים והן בלוחות האם שמיועדים למחשבים שולחניים.

In-Stat בדקה את מוכנות השוק לאור שחרור התקן הסופי של טכנולוגיית ה-USB החדשה, שמכונה SuperSpeed. מהערכותיה של החברה עולה שכבר ב-2010 נתחיל לראות מכשירים שמצוידים בממשק החדש והמהיר, ושב-2013 יהיו יותר מ-200 מיליון כונני אחסון המבוססים על זיכרון הבזק (Flash) מצוידים ב-USB 3.0. כמו כן, העריכה החברה שלמעלה מ-140 מיליון מכשירי טלוויזיה יכללו בשנה זו את ממשק ה-SuperSpeed.

בסך הכול, עולה מהתחזית שעד 2013 יהיה רבע משוק התקני ה-USB מבוסס על התקן החדש. זאת בשל עלייה צפויה עד אותה שנה של 6.6% במספר מכשירים המבוססים על ממשק USB, לעומת 2008. החברה גם טוענת גם שממשק ה-USB, לפחות זה שהיה נפוץ ב-2008, הוא ממשק החיבור למחשבים האישיים המוצלח ביותר שהומצא מאז ומעולם.

ב-In-Stat העריכו שהאימוץ בפועל של הממשק החדש יכול לעבור את ההערכות שלה, אם עלותו תהיה נמוכה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים