תוכן שיווקי
לקראת אירוע 3D 2015 ב-29 ביוני

המדפסת השולחנית עטורת הפרסים של Ultimaker עכשיו בשני דגמים חדשים

31/03/2015 12:05
המדפסת והמודפס, Ultimaker 2

Ultimaker תשיק באפריל שני דגמים חדשים של המדפסת השולחנית הטובה בעולם, Ultimaker 2 extended ו-Ultimaker 2 go, שישווקו בישראל על ידי היבואנית הרשמית, מפעיל.

"לאחר שקיבלה הכרה ופרסים מהמובילים בתעשייה, החליטה Ultimaker להוסיף שתי גרסאות חדשות מבוססות Ultimaker 2, על מנת להרחיב את חוויית ההדפסה האולטימטיבית בתלת מימד", אמר רז דרבי, מנכ"ל מפעיל. Ultimaker 2 Go היא מדפסת קומפקטית, קלה לשימוש ומיועדת לעושים את הצעדים הראשונים בתחום, ואילו Extended Ultimaker 2 מרחיבה ב-10 ס"מ את גודל המודל המוגמר, למשתמשים שרוצים ליצור פרויקטים גדולים ומורכבים יותר".

ULTIMAKER 2 GO הוא הפתרון המושלם עבור משתמשים חדשים המדפיסים בתלת מימד וזקוקים לפתרון פרימיום. זהו מוצר באיכות גבוהה עם ממשק ידידותי שהופך אותו לאידיאלי עבור המשתמש החדש. העיצוב הדק והמארז הנייד מאפשרים למשתמש להתנייד בקלות. כדי לאפשר התחלה מהירה, Ultimaker 2 Go אינו מצויד במשטח מחומם, כך שהמשתמש יכול להתחיל את ההדפסה אפילו מהר יותר.

ULTIMAKER 2 EXTENDED – לחשוב בגדול, להדפיס בגדול. לאלה הרוצים קצת יותר מהטוב ביותר. ULTIMAKER 2 EXTENDED נותנת מהירות גבוהה יותר ודיוק רב יותר מכל מדפסת תלת מימד שולחנית אחרת, עם מהירויות של עד 300 מ"מ לשנייה, רזולוציה של 0.02 מילי-מקרון ו-10 ס"מ (4 אינץ') נוספים לגודל מודל (בהשוואה ל-Ultimaker 2). זו המדפסת השולחנית הגדולה, המרשימה והטובה ביותר.

ULTIMAKER 2 היא מדפסת שולחנית איכותית ומעוצבת, להדפסה תלת מימדית בטכנולוגיית FFF (ר"ת Fused Filament Fabrication) – שיטת דיגום מהיר מבוססת שיחול חומר פלסטי מגליל, שכבה על שכבה, לבניית אובייקטים תלת מימדיים.

מדפסות Ultimaker עובדות בשיטת הקוד הפתוח, המאפשר להתאים את המודל לצרכים ספציפיים ללקוחות בעלי אוריינטציית פיתוח. כתוצאה מכך, Ultimaker יצרה קהילה עולמית הולכת וגדלה שתומכת ומקדמת את חבריה, ומזמינה אנשים מתוך הקהילה לפתח מוצרים, כגון תוכנות, אפליקציות ואימג'ים לבניית מודלים.

היבואנית ונותנת השירות בישראל היא מפעיל בע"מ.

להרשמה לכנס 3D 2015 לחצו כאן.

אירועים קרובים