תוכן שיווקי

רדוור מצטרפת לשותפות אבטחת המידע של לוקהיד-מרטין

31/03/2015 18:40
לוקהיד מרטין

לוקהיד-מרטין (Lockheed Martin) הודיעה על הצטרפותה של רדוור (Radware), מובילה עולמית של אספקת יישומים ופתרונות אבטחה למרכזי נתונים וירטואליים המאוחסנים על גבי ענן, לשותפות אבטחת המידע שלה.

"עוד לפני שרדוור הצטרפה למערך השותפים שלנו, קיימנו עימה שיתוף פעולה כדי לחלוק את שיטות העבודה הטובות ביותר וכדי לפתח דרכים להתמודדות עם איומי הסייבר הגוברים והולכים", אמר ג'ף לסקובסקי, מנהל שותפות אבטחת המידע של לוקהיד-מרטין. "הצטרפותה של רדוור נעשית בעיתוי מצוין, כאשר אנחנו ממשיכים להרחיב את הפריסה הגלובלית שלנו".

שותפות אבטחת המידע של לוקהיד-מרטין הוקמה במטרה ליצור סביבה בה ספקי טכנולוגיה מובילים יכולים לשלב כוחות ולשתף אחד את השני בשיטות העבודה הטובות ביותר. השותפות מזהה ומיישמת פתרונות שעוזרים לספק זיהוי מוקדם של איומים והגנה מתאימה כדי לפתור את צרכי אבטחת המידע הגדלים של הלקוחות ולהתמודד עם האתגרים שמציב העתיד. החברות בשותפות יעסקו בתרחישים ממוקדי לקוח, בניסויים ובתוכניות פיילוט שיאפשרו להן לספק שירותים משופרים ויעילים יותר, שעברו בדיקות.

כספקית מובילה לאספקת יישומים ופתרונות אבטחה, רדוור מגינה על סביבות שירותי בנקאות, תשתיות קריטיות, מסחר אלקטרוני ומכשירים ניידים ברחבי העולם. באמצעות ציוד לזיהוי ולהפחתת התקפות באתר הלקוח והגנה מבוססת ענן, הפתרון של רדוור להפחתת התקפות מספק אבטחה מקיפה מפני איומים חיצוניים ופנימיים.

"תקיפות סייבר יגדלו במורכבות שלהן, בקנה המידה שלהן ובהשפעתן כיריבים המנצלים נקודות חולשה במרחב הסייבר בכל מצב", ציין הווארד טייכר, סגן נשיא לתחום המגזר הציבורי ברדוור. "פתרון הפחתת ההתקפות של רדוור מגן אוטומטית על רשתות ויישומים מפני איומים מוכרים ושאינם מוכרים. כאשר הפתרון משולב עם הטכנולוגיה של החברות בשותפות אבטחת המידע של לוקהיד-מרטין, אנחנו יכולים לשפר באופן משמעותי את עומק הגנת הסייבר שהיא מציעה ללקוחותיה כדי להגן על תשתיות ה-IT שלהם".

 

אירועים קרובים