TabTale הישראלית רוכשת מתחרה אמריקנית תמורת שישה מיליון דולר

כמו הרוכשת, Sunstorm Games עוסקת בפיתוח משחקי מובייל לילדים ● זוהי הקנייה השלישית השנה שמבצעת החברה הישראלית

המתחרה האמריקנית בידיים ישראליות. TabTale

TabTale הישראלית, הפועלת בשוק משחקי המובייל לילדים, הודיעה על רכישה שלישית השנה. הפעם מדובר בחברה האמריקנית Sunstorm Games וברכישה בסכום של שישה מיליון דולר.

Sunstorm מפתחת משחקי מובייל לילדים ומהווה אחת המתחרות הגדולות של TabTale. הפורטפוליו שלה כולל יותר מ-100 משחקים ויש לה למעלה מחמישה מיליון משתמשים פעילים בכל חודש. מטה החברה נמצא בלאס וגאס.

לעומת זאת, TabTale, שהמטה שלה ממוקם בתל אביב, נוסדה ב-2010 ומעסיקה כ-230 עובדים הפרוסים במשרדים ברחבי העולם: ישראל, ארצות הברית, מקדוניה, סין, סרביה, אוקראינה ובולגריה. היא פיתחה יותר מ-300 משחקים שהורדו למעלה מחצי מיליארד פעמים ומדי חודש משתמשים בשירותיה 40 מיליון איש. היא נוסדה בידי שגיא שלייסר, המשמש כמנכ"ל החברה, אורן קושניר וניר בז'רנו. עד היום השקיעו בה 13.5 מיליון דולר, בהובלת קרנות ההון-סיכון מאגמה ו-וינטאג', וקרן ההשקעות של קוואלקום (Qualcomm).

עסקה זו מצטרפת לשתי רכישות קודמות של TabTale השנה: היא רכשה את חברת המשחקים הסינית Coco Play ואת חברת המשחקים הסרבית Level Bit.

מייסיד TabTale. מימין: שגיא שלייסר, המשמש כמנכ"ל החברה, אורן קושניר וניר בז'רנו

מייסדי TabTale. מימין: שגיא שלייסר, המשמש כמנכ"ל החברה, אורן קושניר וניר בז'רנו

שליסר אמר כי "רכישת Sunstorm תחזק משמעותית את אחיזתנו הגלובלית בשוק משחקי המובייל לילדים. מדובר במהלך שיעשיר את פורטפוליו המשחקים של החברה ויצרף מיליוני משתמשים נוספים למשחקים שלנו בשוק החשוב בעולם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים