שחקנית חדשה בשוק הטלוויזיה מבוססת הווב בישראל: Take

רשימת החידושים כוללת סטרימר, ממיר אנדרואיד, אפליקציות חיצוניות ושינוי בכללי ה-VOD ● הפורמט: הממיר נקנה בסכום חד פעמי של 549 שקלים ומרגע זה ניתן להשתמש בו ללא הגבלה ● ימים יגידו אם זה רציני

19/04/2015 15:36
ליאור בנאי, מנכ"ל משותף בחברת TAKE

עולם הטלוויזיה הרב ערוצית ממשיך לשנות את פניו ולהתבסס על הרשת: אחרי השקת סלקוםTV מבית סלקום מגיחה היום (א') לחלל אוויר העולם ספקית חדשה בשם Take, שמבטיחה, בצורה מאוד מפתיעה… נכון… להצעיד את הדור הבא של הטלוויזיה בישראל.

השירות החדש, שכולל ערוצי VOD ואת כל ערוצי עידן פלוס ב-HD, נשען על ממיר היברידי פתוח מבוסס אנדרואיד (Android). השילוב המובטח בין ממיר אינטרנט ומערכת הפעלה מבית היוצר של גוגל (Google) מאפשר, על פי הבטחת TAKE, עולם חדש של אפשרויות, בעיקר להתקין אפליקציות ומשחקים ללא הגבלה, לצרוך את כל התכנים הקיימים ברחבי האינטרנט ולהתחבר לעולם הרשתות החברתיות כמו פייסבוק (Facebook) ויוטיוב (YouTube).

ב-Take מספרים על מחקר שעשו ובו גילו כי 30% מהצפייה בטלוויזיה היא צפייה נדחית. למרות זאת, הצרכנים בישראל נדרשים לשלם סכומים מופרזים ומופרכים המגיעים לכדי מאות שקלים בחודש ואלפי שקלים בשנה על חבילות תוכן בלבד, שאת רובו ניתן למצוא גם באינטרנט.

הממיר של החברה מבוסס על אנדרואיד 4.2.2 (Android 4.2.2), וכולל סטרימר מובנה שמאפשר לצפות ולנגן סרטונים וקבצי מוזיקה המאוחסנים במחשב על מסך. חיבור הממיר והפעלתו מחייבים חיבור אינטרנט במהירות של 5 מגה-ביט לפחות וחיבור HDMI בטלוויזיה.

משחקי הכס אבל באנדרואיד? Take

משחקי הכס אבל באנדרואיד? Take

שינוי נוסף שמבטיחה החברה הוא בחוויית בחירת וארגון התכנים ב-VOD לצורה שונה ממה שהמשתמשים מורגלים בה. ספריית התכנים היא אינטראקטיבית. כלומר, הצופים מוזמנים להמליץ ל-Take על תכנים נוספים שהם מעוניינים שיתווספו לספרייה, והחברה תפעל לעשות זאת.

שירות אחר שמוצג הוא "טלוויזיה חברתית". מדובר בממשק שמאפשר חיבור לפייסבוק והצגת כל הסרטונים מה-וול של המשתמש על מסך הטלוויזיה, הזמנת חברים לצפייה משותפת, יכולת להמליץ ולהגיב על סרטים וסדרות, צ'אט על מסך הטלוויזיה ופיצ'רים חברתיים כמו שימוש בסמלים מונפשים בזמן הצפייה.

את כל השינויים והחידושים הללו מקווים ב-Take להכניס על ידי מודל מחיר שונה ממה שהיינו רגילים עד כה. הלקוח קונה ממיר בסכום חד פעמי של 549 שקלים ומאותו הרגע יכול להשתמש בו ללא הגבלה. בהמשך יוצעו חבילות תוכן שיכללו מגוון ערוצים מהעולם, ביניהם ערוצי ספורט, דוקו, אופנה ועוד, במחירים סמליים בלבד.

ליאור בנאי, מנכ"ל משותף של Take, אמר כי "הטלוויזיה של החברה מחזירה את הצופים מהמסך הקטן – המחשב, הסמארטפון והטאבלט – למסך הגדול. היא עושה זאת באמצעות טכנולוגיה פתוחה, שמאפשרת לטלוויזיה לנצל את מלוא הפוטנציאל של האינטרנט. זוהי הטלוויזיה של העתיד – שמתחדשת ומתקדמת עם המגמות והחידושים הטכנולוגיים העדכניים בלחיצת כפתור, שמחוברת לרשתות החברתיות ומייצרת עבור הצופה אינטראקציות חברתיות נוספות, ושמאפשרת לכל צופה ליצור פרופיל אישי ושמסדרת עבורו את התוכן שמתאים לו. בו זמנית, היא מספקת פתרונות גם לצופים המסורתיים, שמעוניינים לצפות בתכנים בשידור חי בערוצים רגילים".

 

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. דודו

    הרבה נסתר מהגלוי. לא ברור כמה ממירים צריך בדירה עם 5 טלוויזיות . מה קורה עם דירות דו קומתיות. ומה עם השרות . והאם האינטרנט מסופק בחבילה . אולי כדאי לעשות את זה ניסיוני על 5000 לקוחות בחינם כדי לקבל תמונה יותר ברורה אמיתית על חבלי לידה ולא על לקוחות שמשלמים מנוי ויסבלו מהם . ואם זה רק ערוצי עידן פלוס וכמה ערוצי אינטרנט אז המחיר אמור להיות יותר נמוך בהרבה כי זה כבר קיים אצל כל אחד .

אירועים קרובים