נטקום העלתה מערכת לניטור ה-IT של CA בעיריית פתח תקווה

הטמעת המערכת הביאה להצגה של תמונה מורחבת של התשתיות והגבירה את תפוקת אנשי הצוות ● היקף הפרויקט: מאות אלפי שקלים

יעקב ממן, מנכ"ל עיריית פתח תקווה

נטקום מקבוצת מלם תים הטמיעה מערכת של CA לניטור אחוד של תשתיות המחשוב והיישומים של עיריית פתח תקווה. הפרויקט ארך ארבעה חודשים והסתיים באחרונה, והיקפו הכספי מוערך במאות אלפי שקלים.

לעירייה נדרשה מערכת ניהול וניטור מתקדמת נוכח ה-"מרוץ" לאספקה של יישומים חדשים, שמשפרים את השירות, מגדילים את ההכנסות ומציעים חוויית לקוח מבודלת, מה שמעלה את המורכבות של תשתיות המחשוב.

פרויקט ההטמעה של המערכת, CA Nimsoft Monitor, משרת 1,600 עובדי עירייה וכ-250 אלף תושבים. הטמעת המערכת הביאה להצגה של תמונה מורחבת של התשתיות והגבירה את תפוקת אנשי הצוות. הכלי מספק ניטור מקיף של המחשוב, מסייע למחלקות ה-IT לפעול בשיטה פרו-אקטיבית יותר לניהול התשתיות ומעניק כלים לניהול של כלל היישומים והשירותים, מה שתורם לצמיחה העסקית. כך יכולים צוותי ה-IT בעירייה לעקוב מקרוב אחרי ביצועי התשתיות, לגשת למדדים ולנתונים קריטיים ולנקוט בגישה פרו-אקטיבית באמצעי תיקון מתאימים, על מנת לשמור על שביעות רצון של הלקוחות ומשתמשי הקצה.

יעקב ממן, מנכ"ל עיריית פתח תקווה, אמר כי "רצינו לראות תמונת מצב בודדת ואחודה של כל תשתיות המחשוב, עם אינטגרציה לכלים משלימים שכבר קיימים". הוא הוסיף כי "הפתרון מעניק לנו יכולות מעבר לניטור שגרתי של התשתיות ומסייע לנו למקד טוב יותר את פעילות ניטור היישומים ומדידת חוויית המשתמשים".

צביקה פליישמן, מנהל מכירות ב-CA ישראל, ציין ש-"הצוותים של תפעול המחשוב יכולים באמצעות המערכת לאמץ ולנהל במהירות שירותים שמתמקדים בלקוח, יישומים וטכנולוגיות, על מנת לתרום לצמיחה העסקית של העירייה, תוך מיצוי היתרונות הנובעים מהארכיטקטורה הייחודית של 'חבר והפעל'. בכלכלה של ימינו, המתבססת על יישומים, עסקים מפקידים את חוויית הלקוח ואת ההצלחה או הכישלון של המותגים בידי צוותי המחשוב. אלה לא יכולים עוד להסתפק בערב רב של עשרות כלים לניטור של תקינות התשתיות – המסד הקריטי שבו פועלים היישומים והשירותים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים