ה-One M9 של HTC הושק בישראל

המכשיר מצויד במסך 5 אינץ', זיכרון RAM של 3 ג'יגה-בייט ומצלמה קדמית של 20 מגה פיקסל ● הוא לא זול במיוחד: המחיר המומלץ לצרכן - 3,900 שקלים

בקרוב עם לוגו אחר? מכשיר ה-One M9 של HTC

Touch Group, המייבאת לישראל את מכשירי HTC, השיקה היום (א') בארץ את מכשיר הדגל החדש של החברה, ה-One M9. המכשיר החדש יימכר החל מעוד שבועיים בכל רשתות הסלולר וגם ברשתות ריטייל מובחרות.

כמכשיר פרימיום, המחיר המומלץ לצרכן הוא 3,900 שקלים – יקר יותר מ-Galaxy S6 החדש של סמסונג (Samsung). עמרי כהן, מנכ"ל Touch Group, ציין כי "HTC לא מתכוונת למכור מכשירים זולים וייחודה הוא מאז ומתמיד בייצור מכשירי פרימיום". לדבריו, נתח השוק של החברה בישראל גדול מאשר בעולם באופן כללי – 4.5% לעומת 2%.

ה-One M9 מצויד במסך 5 אינץ' ברזולוציה של Full HD 1080p; במעבד 8 ליבות עוצמתי Snapdragon 810 מבית קוואלקום (Qualcomm); בזיכרון RAM של 3 ג'יגה-בייט; ובמצלמה אחורית איכותית מזכוכית ספיר קריסטל של 20 מגה פיקסל, שמאפשרת צילום וידיאו בהפרדה של 4K. המצלמה הקדמית היא בת 4 מגה-פיקסל וגם היא שופרה, ומאפשרת לצלם תמונות איכותיות גם כשהתאורה חלשה.

עיצוב המכשיר מבוסס על מראה מתכתי: הוא מעוצב כמקשה אחת שכולה מתכת, המודגשת בגימור בגוני כסף-ורוד-זהוב. הדפנות זהובות בליטוש מראה וגב המכשיר מעוצב בגון כסף מוברש.

המכשיר כולל כמובן את ממשק ה-HTC Sense 7 של החברה למערכת האנדרואיד (Android) בגרסת Lollipop 5.0.2. הממשק מאפשר שליטה והתאמה אישית.

ממשק HTC Connect המוטמע במכשיר מאפשר להזרים תוכן באיכות גבוהה מהסמארטפון למגוון רחב של התקני בידור ביתיים.

עוד יצוין כי ה-One M9 מגיע עם אפליקציית Peel Smart Remote, המחברת ישירות לתוכניות טלוויזיה. האפליקציה גם לומדת את הרגלי הצפייה של המשתמש, והופכת את הטלפון למדריך טלוויזיה פרטי ולשלט רחוק.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים