פייסבוק הציגה מנגנון שמאפשר לבחור אילו פרטים ישותפו עם מפתחי אפליקציות

ברשת החברתית טוענים שהמנגנון החדש יסייע למפתחים להפיג את החששות של המשתמשים ולעודד אותם להתנסות באפליקציות חדשות

כללים חדשים של פרטיות. Facebook Anonymous

פייסבוק (Facebook) הציגה מנגנון חדש של כניסה לאפליקציות, אשר מאפשר למשתמשים לבחור אילו פרטים ישותפו עם מפתחי האפליקציה. המנגנון העדכני מסייע למשתמשים שחוששים לפרטיותם להיכנס לאפליקציות חדשות תוך שיתוף מינימלי של פרטים, עד שיכירו טוב יותר את האפליקציה ויחליטו אם ברצונם לשתף פרטים נוספים.

עד כה, משתמשים שבחרו להיכנס לאפליקציות מצד שלישי באמצעות מנגנון הכניסה של פייסבוק ("Log In Using Facebook"), שיתפו בעל כורחם פרטים אישיים רבים מחשבון פייסבוק שלהם עם מפתחי האפליקציה. במנגנון החדש, לאחר שבוחרים להיכנס באמצעות פייסבוק, מוצג דף שבו ניתן לסמן איזה קטגוריות של מידע מוכנים לשתף עם מפתחי האפליקציה, למשל- תאריך לידה ומיקום בלבד.

פייסבוק הכריזה לראשונה על ממשק ה-API של המנגנון החדש, אשר זכה לכינוי Anonymous Login, כבר לפני כשנה, על מנת להעניק למפתחים די זמן כדי להיערך לקראת השינוי.

על פי פייסבוק, המנגנון החדש יסייע למפתחי האפליקציות להפיג את החששות של המשתמשים ולעודד אותם להתנסות באפליקציות חדשות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים