לינקדאין: ההפסד הנקי גדל ביותר מפי שלושה – בגלל עלייה בהוצאות

החברה סיימה את הרבעון עם הפסד של 43 מיליון דולר, לאחר שההוצאות זינקו ב-38% ל-655 מיליון ● ההכנסות עלו ב-35% ופספסו במעט את תחזיות האנליסטים

תוצאות מעורבות. לינקדאין

לינקדאין (LinkedIn) סיימה את הרבעון הראשון של השנה עם גידול דו ספרתי בהכנסות, אולם אלה פספסו במעט את התחזיות. הגידול בהכנסות היה קטן יותר מאשר בהוצאות, ולכן רשמה החברה עליות בולטות בהפסדים הנקי והתפעולי.

הכנסות החברה צמחו ברבעון המדווח ב-34.59% ל-637.69 מיליון דולר, אולם ההוצאות זינקו ב-38.18% ל-654.91 מיליון. האנליסטים העריכו כי ההכנסות יעמדו על 637.8 מיליון דולר.

ההפסד הנקי קפץ פי 3.17 ל-42.55 מיליון דולר, ההפסד הנקי למנייה – פי 3.1 ל-0.34 דולר, וההפסד התפעולי – פי 22.54 ל-17.22 מיליון. ההוצאות התפעוליות האמירו ב-37.67% ל-566.5 מיליון דולר.

בסעיפים הגולמיים, ההוצאות גדלו ב-41.55% ל-88.41 מיליון דולר, הרווח עלה ב-33.73% ל-549.28 מיליון והרווח הגולמי השולי הסתכם ב-86.14%.

ג'ף וויינר, מנכ"ל לינקדאין, התמקד בגידול בהכנסות ואמר כי "הרבעון הראשון של 2015 היה רבעון מוצק, שבמהלכו רשמנו התקדמות משמעותית במפת הדרכים העסקית הרב שנתית שלנו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים