מותחן פוליטי של ניר זמיר מחברת דל הפך לרב מכר באמזון

הספר "The Killing Rituals", פרי דמיונו של הסופר, שוזר אירועים שקרו בשנות ה-80, על רקע הסכסוך הישראלי-ערבי, ומפגיש את הקורא עם שורה של דמויות ביטחוניות

ניר זמיר, מנכ"ל BFP

ספר שכתב ניר זמיר, סמנכ"ל השיווק של דל (Dell), נכנס באחרונה לרשימת רבי המכר של אמזון (Amazon) במספר קטגוריות.

"The Killing Rituals" ("הטקסים של ההרג") הוא מותחן פוליטי שנמכר הן ב-Kindle והן במהדורה מודפסת. הספר, פרי דמיונו של זמיר, שוזר אירועים שהתרחשו בשנות ה-80.

העלילה מפגישה את הקורא עם שלל דמויות וארגוני ביון בינלאומיים, בהם מפקד בכיר בארגון הטרור של אבו נידאל; סוכנת של ה-CIA; לוחם מוסד בשליחות סודית; אנשי ממשל וריגול רוסיים הפועלים מאחורי הקלעים בזירה הבינלאומית; מפקד סירת סיור במשמר החופים בסקוטלנד; סוכן כפול שהצליח לחדור לארגון בטחוני ישראלי; ועריק בכיר משירות הביון הסובייטי.

ההתרחשויות נעות במהירות בין רומא, בקעת הלבנון, יפו של מלחמת העצמאות, ניו-יורק, לונדון, אדינבורו, פריז ומקומות נוספים. הן פורסות בפני הקורא את המציאות הסבוכה והמרתקת של הקונפליקט הישראלי-ערבי, את הכוחות השונים והאנשים הפועלים בטרור הבינלאומי, תוך שרטוט ריאליסטי של האסטרטגיה והפוליטיקה שמכוונת אותם.

עטיפת הספר

עטיפת הספר

זמיר פרסם בעבר את הסיפור הקצר "War Horse" ("סוס מלחמה") בירחון הספרותי האמריקני The North American Review. הוא פעיל בארגון בודו למען השלום, המפגיש בין ילדים ובני נוער ערבים ויהודים ופועל להנחלת ערכי דו קיום וקבלת האחר על בסיס תורות לחימה מסורתיות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים