יבמ ופייסבוק יציעו למפרסמים פתרונות משותפים
הענק הכחול הודיע כי מעתה יוכלו לקוחותיו לרכוש חבילה שכוללת מודעות ברשת החברתית בשילוב עם נתונים שיווקיים משירות Marketing Cloud
יבמ (IBM) הודיעה כי במסגרת שיתוף פעולה עם פייסבוק (Facebook) יוכלו לקוחותיה לרכוש חבילה שכוללת מודעות ברשת החברתית בשילוב עם נתונים שיווקיים משירות Marketing Cloud שלה. נתונים אלה כוללים, בין השאר, נתוני מיקום והיסטוריית רכישות.
ג'יי הנדרסון, מנהל מסחרי ביבמ, מסר כי פייסבוק תהיה החברה הראשונה שתצטרף ל-ThinkLab של יבמ, וכי צוותים של שתי החברות יפעלו בשיתוף עם המפרסמים כדי ליצור "חוויית לקוח מותאמת אישית".
על מנת להמחיש את היכולות שמעניקים הפתרונות המשותפים ציינה יבמ כי חברה שמציעה ציוד ספורט תוכל לזהות, למשל, משתמשים שמגלים עניין בריצות למרחקים ארוכים ולהציג להם מודעות ממוקדות למוצרים שהם עשויים לגלות בהם עניין, בהתאם למיקום שלהם.
תגובות
(0)